agurkmix Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Mark Knopfler er vel favoritten, men Eric Clapton er også bra.. Joe Satriani har noen tøffe "gitarsolo-sanger" bl.a Speed Of Light anbefales =) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tom Morello... Sier bare Bulls on Parade! Håper han kutter ut Audioslave og reuniter med Rage. 7889871[/snapback] Har du hørt No Man's Army (og den alternative versjonen One Man's Army) av The Prodigy hvor Tom Morello gjestespiller på gitar? Kule greier 7889908[/snapback] Jepp, Tom Morello er mannen. Lenke til kommentar
gaffelkniv Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 David Gilmour.. Skummelt hvor gammel han er blitt.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dave Murray i Iron Maiden. Han spiller så fabelaktig, Lenke til kommentar
Midex Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 spør du meg,er det umulig å avgjøre. Det finnes så utrolig mange dyktige gitarister i denne verden. Skulle jeg nevne en gitarist jeg har sansen for,måtte det blitt Eddie Van Halen, det grunnet i at han er en ekstremt kreativ og har en unik spillestil, dog mange av dagens gitarister har hentet og kopiert mye av Eddie. Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 John 5. Sinnsyk gitarist. Har og gitt ut 2 instrumental album (Vertigo og Songs for Sanity) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 John 5.Sinnsyk gitarist. Har og gitt ut 2 instrumental album (Vertigo og Songs for Sanity) 8039018[/snapback] Han er kul ja. Han bør absolutt satse mer solo, fremfor å jobbe med Manson Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vel, han slipper vel å jobbe med Manson ettersom han ble sparka fra bandet. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vel, han slipper vel å jobbe med Manson ettersom han ble sparka fra bandet. 8085544[/snapback] Hvorfor ? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dick Dale, selv om han er over 70 nå snart Lenke til kommentar
Juden Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jens Gad i Enigma. Han eier gitaren! Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jens Gad i Enigma.Han eier gitaren! 8090754[/snapback] Ja, det har jeg også hørt. Han eier gitaren. Det er hans gitar. Ryktene om at det er farens gitar tror jeg ikke noe på. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jens Gad i Enigma.Han eier gitaren! 8090754[/snapback] Ja, det har jeg også hørt. Han eier gitaren. Det er hans gitar. Ryktene om at det er farens gitar tror jeg ikke noe på. 8091082[/snapback] Ja, men du misforstå litt. Synd det! :!: Han er helt rå på gitaren! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, men du misforstå litt. Synd det! :!: Han er helt rå på gitaren! 8091128[/snapback] Er han ikke en moden gitarist? Lenke til kommentar
Juden Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ja, men du misforstå litt. Synd det! :!: Han er helt rå på gitaren! 8091128[/snapback] Er han ikke en moden gitarist? 8092896[/snapback] Kjempemoden. Han har spilt i flere år sammen med gruppa Enigma. Han er helt rå! Men forresten hva mente du med moden? Endret 6. mars 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja, men du misforstå litt. Synd det! :!: Han er helt rå på gitaren! 8091128[/snapback] Er han ikke en moden gitarist? 8092896[/snapback] Kjempemoden. Han har spilt i flere år sammen med gruppa Enigma. Han er helt rå! Men forresten hva mente du med moden? 8092915[/snapback] Fnis, fnis Min stemme går til Johnny McLaughlin i Mahavishnu Orchestra, hvis vi skal se rent teknisk på det. Det han improviserer kan de fleste gitarister bare drømme om å klare like bra. Og det er ikke fordi det nødvendigvis går raskt eller er vanskelig å spille. Hvis du øver lenge nok så kan man fint lære seg en Van Halen solo, men det å improvisere slik Johnny McLaughlin gjør, det kan ikke læres bort. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Min stemme går vel til Jerry C.. Ikke det at jeg er noen som helst ekspert på gitar, eller noe innen den duren, men syns han er utrolig god iallefall Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Robert Fripp i King Crimson. Dei som tvilar kan bare sjå King Crimson - Elektrik-videoen som ligg på youtube. Lenke til kommentar
Merek Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Tommy Emmanuel. Aldri hørt noe lignende akustisk. Må bare nytes =) - Classical Gas - Man with the green thumb - Angelina - Tall fiddler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå