Miniguru Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Hei. Tidligere brukte jeg Outlook Express som mailprogram og er meget fornøyd med dette. Men da jeg savnet å kunne ha en kalender for å holde orden på avtaler o.l gikk jeg over til å bruke Outlook 2002. Dette har en grei kalender, men savner enkelheten av mail "handling". Det beste hadde vært å lagt kalenderfunksjonen til Outlook Express, men det ser ikke ut til å være mulig. Er det noen som vet om kalender "add on" til Outlook Express, eller en GOD kalender "stand alone"?? Den skal være grei og oversiktlig, en erstatter for filofax/A-plan. MVH _________________ minisignatur [ Denne Melding var redigert av: Miniguru på 2002-07-14 19:11 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Kan du være så snill å endre signaturen din. Den tar oppmerksomhet fra alt annet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 miniguru: du har en privat melding. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 What about answering my questions instead?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå