MadRos Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har Asus A8V E-Delux Hk, jeg har kjøpt til den noe billig 1024 mb Twinmos RAM, med den er hele marskinen veldi ustabil noen ganger eks. feil mld i spill, restarter av seg selv . . . Nå er jeg veldi usikker hva slags RAM Merke jeg skal kjøpe til Asus, Kan noen hjelpe meg? Kom med deres erfaring hvis derehar Asus hk . . . Litt fakta om min PC: AMD 64 3000+ Radeon X700 Pro Lenke til kommentar
datageni Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 cruical er min beste erfaring til asus hovedkort. men kjøp to like brikker for hver kanal. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 cruical er min beste erfaring til asus hovedkort. men kjøp to like brikker for hver kanal. aldri hørt om " cruical" , mener du Corsair ? ((cruical= Twinmos?)) Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har selv ett Asus hk P4c800 Dlx (ikke -E utgaven). Kjører for øyeblikket med 2 x 512Mb ett eller annet Corsair Ram greier. Som er kjøpt på komplett. Ikke noe super ram tilsynelatende. Har for øyeblikket inne en bestilling på 2 sett a 2 x 512 MB Ocz Gold E.L til 1550.- pr par så får vi se Dette minnet jeg har bestillt er oppgitt til å kunne kjøre 2-2-2-5 settings. er ikke selv noen ivrig OC fanatiker men noen litt tighte timings kan vel ikke skade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå