j@nfe Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Onsdag 11.05 bestilte jeg en Nokia 6230i hos Elkjøp. På torsdag ringte jeg kundeservice for å sjekke om de hadde sendt telefonen. Der kunne de opplyse om at den ville bli sendt onsdag 18.05 . Det er jo helt utrolig at det skal gå 1 uke fra bestilling før telefonen blir sendt. Jeg vet at vi har to helligdager, men det måtte da være mulig å få sendt den torsdag eller fredag. Dette er da utrolig dårlig av Elkjøp. j@nfe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Var varen på lager i bestillingsøyeblikket? Lenke til kommentar
j@nfe Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Ja , varen var på lager da jeg bestilte den j@nfe Lenke til kommentar
zand Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Snakket med en som kjente en som jobber der og han sa det jobbet to stk på den avdelingen som tar seg av salg på Elkjop.no. Er jo ikke sikker på at det er sånn nå, men da var det jaffal sånn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Mye å gjøre, pluss at nettbutikken er inne i en oppgradering kan gjøre det slik at de hadde mye å gjøre i nettbutikken før helgen, og derfor ikke hadde tid til å sende den før i mårra. Dette er jo selvfølgelig kjipt, men noen ganger kan ting ta litt lengre tid enn normalt. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har merket at det pleier å variere fra hvor kjapt elkjøp sender varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå