Gå til innhold

Nå er jeg lei av slike "triks"!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg drittlei av slike som dette.....enten feil fra hw sin side eller litt sleip reklame fra mamoz

HMM! #¤%&

Så ser vi på første del på listen....

500 spenn for en 40 gigs mp3 spiller :dribble::dribble: WEEEEEE

Men vent dette er jo bare en "fjernkontroll"...

Det blir feil å reklamere det på denne måten...

min mening :roll:

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For mamoz sin del burde vel dette bare føre til mange klikk og lite salg. Jeg ville tro "feilen" lå hos hw.no som antagelig søker etter "Creative Zen Touch" i butikkenes prislister...

Men det er uansett en uheldig situasjon :hrm:

Lenke til kommentar

Det er jo ikke butikkene som legger inn produktene i prisguiden. Det er "Prisguiden" som søker etter "Creative Zen Touch 40 GB" til de butikkene som er med i prisguiden, og når dette er ett tillegg produkt så må det jo stå hvilket produkt det er tilbehør til.

Så det er nok ingen sleip reklame, i tillegg så må butikken betale noen kroner for hvertklikk fra prisguiden. I tillegg så ser jo alle at det ikke er noe triks, for en hver fornuftig person skjønner jo at de ikke selger produktet til langt under halv pris en konkurrentene.

Lenke til kommentar

Hei,

som noen av dere er inne på er dette prisguidens skyld, og ikke butikken selv.

Prisguiden er laget slik at vi legger inn søkekriterier for å finne priser hos butikkene når vi legger inn produkter. Dette fungerer som oftest veldig bra. Problemet oppstår når butikkene legger til masse tilbehør til produktene etter at vi har lagt produktet inn i vår database. Da kan det hende at våre søkekriterier også fanger opp tilbehør - slik som er tilfellet her.

Vi har laget vårt eget verktøy som fanger opp ekstreme endringer i pris, og begge produktene det vises til i denne tråden ble fanget opp av dette verktøyet. Begge feilene oppstod under nattens oppdatering, og jeg håper dere forstår at vi ikke har rukket å rette feilene før nå.

Når dere finner feil i priser, spesifikasjoner, erfaringer, e.l. er det viktig at dere melder ifra. Dette gjør dere enklest (både for dere selv og oss) ved å klikke på linken "Varsle feil i prislisten" rett over prisene, eller "Meld fra om feil" nederst på hver produktside.

Tilbakemeldinger her i forumet fungerer også, MEN da håper jeg dere kan skrive litt mer beskrivende emnefelt. Emnefeltet i denne tråden er jo fullstendig ubrukelig (originalt var det også skrevet med bare store bokstaver!). Post gjerne innleggene i hovedkategorien "Tilbakemeldinger" - den leser vi bortimot hver dag.

Mvh,

Amund

drift, Hardware.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...