rogerjo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Var i Oslo i helga. Nydelig vær. Var en tur innom Elite foto og kom ut igjen med en ny Sigma 18-128 mm. Deretter bar det rett til Vigelandsparken. Her er et par bilder som jeg håper på tilbakemeldinger på. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 På bilde 2 så ser det litt ut som statuen er på vei ut av bildet på høyre side, du skulle hatt litt mer luft der eller funnet en litt annen vinkel. Bilde 1 trenger mer fokus på klovnen jeg ville gjort det mer sånn som eksemplet viser. Det hadde også vært hjulpet med blitz eller fått sol i ansiktet på klovnen. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Helt enig med Kristallo. Faktisk så er joggeren i bilde 1 den som er i det gyldne snittet, og tar hele fokusen vekk fra klovnen. Flotte motiv du har avbildet her. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Takker for meget konstruktve kritikker. Var særlig spent på hva man ville mene om joggeren i klovnebildet. Kristallos løsning med "hardhent beskjæring" hadde jeg faktisk ikke sett. Oppfattet selv joggeren som "på vei ut av bildet". Likte resultatet Til bilde 2 må jeg kommentere at jeg var opptatt av blikket til dama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå