Ustedalen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg må nå formatere hardisken, men jeg ser at på xp cd'en er ikke serialen Heller ikke på etuiet. Jeg må jo også ha en cd key som jeg kan bruke windows update, og det funker ikke med de fra nettet. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 2. Bruk emnefeltet godt. 7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. Kjelde: Retningslinjer Ha ein ellers fin 16. mai Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Dette er ikke privatkopiering. Jeg har cd'en rett foran nesen min. Det eneste, er at jeg ikke har serialen lengere (og skjønner ikke hvordan). Er det en metode for å finne den? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Å finne ein CD-Key på nettet eller få ein via forumet er ulovlig, å spørre korleis du finner CD-Keyen som er brukt er ikkje ulovleg. Når du skreiv at dei du fant på nettet ikkje virka tenkte eg at du nok var ute etter ein generator eller serial som kunne dette. Finnes ein annan tråd om dette, ta eit søk så finner du det nok. Edit: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...,and,cd,and,key Endret 16. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Feilpostet, lite beskrivende emnetittel, og, som nevnt, allerede svart på. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg