Jolt Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Altså i device manager så er det jo en boks som sier meg at den sekundære CD - romen (for det er to stykker i denne maskina) er disabled. Det er en knapp hvor det står Enable Device men når jeg trykker der kommer det bare opp en Wizard som sier til slutt at Windows ikke klarer og Enable den. Jeg tenker at det er et software relatert problem. Der oppstår det enda et problem fordi jeg har ikke helt styr på drivere og sånt så da trenger jeg litt hjelp. Er det noen som vet hvordan jeg kan få enablet den helst uten å reinstalere drivere. Hvis det er et hardware relatert problem med Master/Slave og UltraDMA kabel og ikke så skal jeg kunne fikse det gankse lett. Trenger bare litt veiledning pga at jeg har aldri hvert i denne situasjonen her og det er ikke min egen pc så jeg kan ikke uten videre gå inn å tukle med kabler og det ene og det andre... Takker for al hjelp jeg kan få! - Jolt Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Slett den fra device manager og reboot og se om det fungerer. Mulig denne hjelper deg http://support.microsoft.com/default.aspx?...3&Product=winxp Endret 16. mai 2005 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå