Zerafin Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hei! Har et enkelt spørsmål: (for noen) Trenger egentlig bare tv inn, (har tv ut fra før, brukt det mye) og jeg skal bruke skjermen min som tv - like greit med mindre ting. Det jeg lurer på er om det finnes tv-kort med bare tv-inn, finner ingen...og om skjermkort med tv inn der det ikke står tv-tuner, kan brukes som tvkort likevel...med et extra prog. eller noe? Eller må man koble opp gjennom videoen da, for å få tv kanalene inn?? Anbefalinger tas gjerne imot selvfølgelig. Driver med 3D Design, og venter på et rått kort jeg skal få låne , så agp slot'n er reservert det...med tanke på disse AIW kortene, som jo ikke blir noe alternativ da... Har allerede disse utgangene integrert på hovedkortet, utenom det jeg venter på, derfor jeg lurte på om det finnes kun tv inn kort, eller noe i den duren. 1 x S-Video 1 x TV-out 1 x DVI-D 1 x VGA Håper dette ble forståelig nok, venter på überbra svar nu - heheh (ekke' helt grønn lenger, bare lurer på dette her med tv inn-funksjonen og tuner) ... så trenger ikke få det inn med teskjed, svar så enkelt som mulig for min del... Hilsen Zerafin - takk på forhånd! Lenke til kommentar
ekm Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det finnes mange løsninger, se f.eks. https://prisguiden.no/vis_kategori.php?cat_id=55 Har ingen erfaringer med dette selv, men tenker på å kjøpe https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21850 som erstatning for VHS spilleren Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 TV inn betyr at du kan koble deg til noe som gir et video signal, f.eks en VHS spiller, parabol eller kabel-tuner. TV kort derimot har innebygd tuner, da kan du koble deg rett på antennekabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå