Gå til innhold

Spørsmål ang. TV inn og tv tuner

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et enkelt spørsmål: (for noen)

Trenger egentlig bare tv inn, (har tv ut fra før, brukt det mye) og jeg skal bruke skjermen min som tv - like greit med mindre ting. Det jeg lurer på er om det finnes tv-kort med bare tv-inn, finner ingen...og om skjermkort med tv inn der det ikke står tv-tuner, kan brukes som tvkort likevel...med et extra prog. eller noe? Eller må man koble opp gjennom videoen da, for å få tv kanalene inn??

Anbefalinger tas gjerne imot selvfølgelig. Driver med 3D Design, og venter på et rått kort jeg skal få låne :dribble: , så agp slot'n er reservert det...med tanke på disse AIW kortene, som jo ikke blir noe alternativ da...

Har allerede disse utgangene integrert på hovedkortet, utenom det jeg venter på, derfor jeg lurte på om det finnes kun tv inn kort, eller noe i den duren.

1 x S-Video

1 x TV-out

1 x DVI-D

1 x VGA

Håper dette ble forståelig nok, venter på überbra svar nu - heheh (ekke' helt grønn lenger, bare lurer på dette her med tv inn-funksjonen og tuner) :hmm: ... så trenger ikke få det inn med teskjed, svar så enkelt som mulig for min del...

Hilsen Zerafin - takk på forhånd! :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...