Fragletrollet Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Heya Startet på 2 nye sanger idag.. lurte på om dere gadd å legge igjen en kommentar ;p www.fragletrollet.tk Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Digi.mp3 Veldig bra så langt. Synes bassen blir litt for kraftig, noe som gjør at det ikke blir like behagelig å høre på. Ellers veldig nice. Teh song.mp3 Samme som med Digi, for mye bass (IMO, da). Men veldig bra ellers. PS: Jeg har ikke hørt mye på ambient. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Oppdatert Digi, denna nermer seg å bli ferdig. Fjernet den andre pga liten webplass... Gjerne flere kommentarer! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Takk til Ferr btw Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Digi: Dette var bra saker, men det blir kjedelig i lengden syns jeg. Bassen er bra som den er, det gjør at man får en slags feeling i sangen, på en måte (har subben på fult ) 6/10 Har lyst å høre den andre sangen også... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Skiftet bassen litt, en smule mindre lave frekvenser enn før. Kjedelig? Tja... for å være ambient, så vil jeg si at denne sangen inneholder mange elementer, i forhold til mye annet... men men. Forstår jo at den kan virke "kjedelig" i forhold til musikk emd et spesielt midtpunkt, og fordi den er såpass lang. Men likevel, slik er sånn musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå