Eivind_bh Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg skal kjøpe nytt kamera for min far i USA. Han vil ha Ixus700. Er SD500 samme kamera? bare med forskjellig modell navn? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, det er samme kamera. Canon og Olympus har en stygg tendens til å bruke forskjellige navn i forskjellige deler av verden. Lenke til kommentar
Ib Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Vær klar over Canons garantipolitikk. De har ingen World Wide garantier tilgjengelig. Kamera kjøpt utenfor Nordics og omvendt må du påregne å sende til opprinnelsesregionen for at du skal slippe å bli fakturert for garantisaker. Jeg har forspurt Canon om man kan kjøpe seg en internasjonal garanti uten positiv respons; "Thank you for writing to us. We value you as a Canon customer and appreciate the opportunity to assist you. The cameras do not carry any international warranty options. If the unit is purchased in the US, it must be serviced in the US for warranty service (and vice versa for other regions). We apologize for any inconvenience. We hope this information is helpful to you. Please feel free to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for your interest in Canon. Sincerely Canon Support Center US." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå