JRL Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Horde=skills, Alliance=numbers Synes det blir litt teit å si det, når det kommer HELT an på server, selv om Horde er underpopulated på min server, så er det utrolig mye noob horde jeg har møtt, men også en del teite Alliance også helt enig, horde spillere har en tendens til å bestandig skylde på numbers vist de taper. 40 vs 40 blir altid i horde øyner 60 vs 40 vist di taper. (gjelder også vist de vinner) Men vist horde spiller har så veldig mye mer skills, hva gjør det vist alliance spillere har med seg flere spillere? skulle gå opp i opp det? Ja, jeg vet dette ikke gjelder alle horde, men en teit komentar, fortjener et teit svar Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 40 vs 60? Alliance på min server gjør ikke de ENKLESTE quester i contested area uten å ha med MINST et halvt raid-party. Holder ikke med en vanlig gruppe her nei! Vi trenger minst 10 i backup! Dette gjelder spesielt i un'goro. Begynner seriøst å lure når jeg driver å går solo på grindequester, ser en og annen horde som gjør det samme, og så kommer 16 alliance som tydeligvis er på samme questen og gjenger seg opp om en stakkars raptor/whatever.. En annen ting er at de alliance som gjør de samme questene, nesten uten unntak er 3-4 leveler høyere en vi er. Mulig det er tilfeldig, men for meg virker det som de gjør kun grå/grønne quester :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 merka det jeg og Allied på the maelstorm går alene når jeg ser de, men etter to sekunder kommer 4 folk på ?? med mount... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har helt klart merket det samme. I tillegg er det veldig ofte at hele grupper står og venter til en enkelt horde har lite liv pga fight med mobs, så ta han. Feighet er stikkordet. I tillegg skriker de alltid etter storebror dersom de selv får bank. Hvorfor det er slik aner jeg ikke, men har absolutt merket det samme! Mulig det kommer an på server, men... Men en ting er sikkert, det får ihvertfall meg til å ta Allianse-Horde konflikten mer alvorlig, noe som kanskje er en bra ting Lenke til kommentar
JRL Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ja huff, horde ville aldri gjøre noe sånt, de er så hederlige. altid fair fights 1 mot 1 de har. kommer aldri med mer folk en det skal til for å bli fair fight. PS. jeg hører at alliance spiser små tauren barn som de gror på gårder. det jeg sa om 40 vs 60, var mer sånn som horde påstår. det liksom var 1 raid gruppe mot to. finner det vanskelig at noen drar å quester i en raid gruppe og. men jeg får jo bare ta orde ditt på det. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 på min server er det helt anderledes. Jeg gjør de fleste questene mine solo, og når jeg prøver å få gjort de, så ender det opp med at jeg blir drept minst 10 ganger av en lvl ?? Dette kan være frustrerende, men...Det var jo _jeg_ som valgte PvP, hadde ikke forventet noe annet Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Mens vi er inne på offtopic-sporet.. Det at flere lvl ?? banker en stakkars ensom jævel når han quester er ikke kun et alliance-fenomen hvis dere horde gutter tror det. Dette er et fenomen som kalles overkill, siden tilfredsheten av å drepe en som drepte deg veier ikke opp for at du faktisk ble drept første gangen, derfor skal man på død og liv hevne seg til de grader (les: corpse camping) til man har oppnådd nok tilfredshet. Dette fenomenet finns dog på alle spill og i den virkelige verdenen også. edit : skriveleif Endret 18. mai 2005 av dga01 Lenke til kommentar
Micern Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 For meg virker det helt motsatt... Jeg er alliance. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Konklusjonen er jo lysende logisk: Overall er det likt fordelt med idioter/drittsekker på Alliance og Horde. Like mange n00bs er det også. Derfor føler horde at alliance ganker som fan, mens alliance føler det motsatte. Hater slike påstander om at Horde er for de smarte og voksne, mens Alliance er for n00bs og pingle-pallys. Dette kommer jo selvfølgelig fra en Alliance Paladin. Dwarfs FTW Endret 18. mai 2005 av Jan Åge Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 .....mens Alliance er for n00bs og pingle-pallys. "LEEEEEROOY!!!!!" Nuf said Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nå har jeg spilt siden omtrent første dag, og ifølge fruen, ALT FOR MYE! Så langt har jeg kun hatt EN negative erfaring med horde (alliance selv). Var vel en lv37 druid, og det kom en lv46 hunter som dreiv og kjørte /spit, /rud etc. på meg. Jeg kjørte en kjapt /duel, ble voldtatt, avslutta med en /bow og sprang videre. Jeg spiller PvE, sikker på at ting hadde vært svært forskjellige på PvP da. Ellers har jeg stort sett hatt positiv erfarin med horde og alliance, har hjulpet og fått hjelp dersom ting er i ferd med å skjære seg. Jeg har fått /thanks fra horder jeg har hjulpet, og horder har tidsnok redda livet mitt. Hva folk velger tror jeg er litt tilfeldig, litt avhengig av hva kompisene driver med. Hadde kompisene mine vært Horde, ja så hadde jeg nok vært en troll Shaman for lenge siden. Jeg valge NE, rett og slett fordi jeg synes det er smidige og elegante. Store og tunge Tauren's passer ikke min personlige still, og derfor ikke et valg for meg. Desutten er det vel en gjenerel oppfattning at Horde er de "onde", og selv så ser jeg på megselv som en snill og hyggelig person, derfor gjerne en naturelskende alv fremfor et Troll som har som høyeste ønske å slakte mennesker (står så i WoW hintboka ihvertfall ) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ....derfor gjerne en naturelskende alv fremfor et Troll som har som høyeste ønske å slakte mennesker (står så i WoW hintboka ihvertfall ) Det er dverger troll ikke liker :!: "i kill two dwarfes in the morning, i kill two dwarfs at night, tralala" Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) ....derfor gjerne en naturelskende alv fremfor et Troll som har som høyeste ønske å slakte mennesker (står så i WoW hintboka ihvertfall ) Det er dverger troll ikke liker :!: "i kill two dwarfes in the morning, i kill two dwarfs at night, tralala" I kill two dwarfs in the afternoon and THEN I fell allright! Endret 19. mai 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) det med at shamans har en svakhet med mana er jo bare tull...på test serveren har jo shamanen min 5900 mana mens de fleste paladins lander på rundt en 3600-4000 mana. Er nå mer paladins som har en mana svakhet....shamans har ingen svakheter , kunne like greit gitt shamans en instant kill button Endret 18. mai 2005 av Keylar Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 lagt merke til at de stygge shokkene er mot alle klasser, den fire shock (høy skade og mot rogue siden den har DoT), frost shock (høy skade og hindrer rangers fra å løpe) og den grønne shocken, fjerner magi... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 det med at shamans har en svakhet med mana er jo bare tull...på test serveren har jo shamanen min 5900 mana mens de fleste paladins lander på rundt en 3600-4000 mana. Uhm.. Det han mente med at shammy har liten manapool er at spellsene er IKKE mana effektive. sluker mana som bare det. Og på Twilights hammer så er det overflod av Alliancer syns jeg. Hver gang jeg prøver å angripe 2 stk allies, så stikker de av og henter 10 stk til for å hjelpe. sånn er det stort sett. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 det med at shamans har en svakhet med mana er jo bare tull...på test serveren har jo shamanen min 5900 mana mens de fleste paladins lander på rundt en 3600-4000 mana. Uhm.. Det han mente med at shammy har liten manapool er at spellsene er IKKE mana effektive. sluker mana som bare det. Og på Twilights hammer så er det overflod av Alliancer syns jeg. Hver gang jeg prøver å angripe 2 stk allies, så stikker de av og henter 10 stk til for å hjelpe. sånn er det stort sett. ja men det spiller jo liten rolle ....5900 mana er mer enn nok til å shocke ihjel 2-3 fiender..... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 det med at shamans har en svakhet med mana er jo bare tull...på test serveren har jo shamanen min 5900 mana mens de fleste paladins lander på rundt en 3600-4000 mana. Uhm.. Det han mente med at shammy har liten manapool er at spellsene er IKKE mana effektive. sluker mana som bare det. Og på Twilights hammer så er det overflod av Alliancer syns jeg. Hver gang jeg prøver å angripe 2 stk allies, så stikker de av og henter 10 stk til for å hjelpe. sånn er det stort sett. ja men det spiller jo liten rolle ....5900 mana er mer enn nok til å shocke ihjel 2-3 fiender..... Skulle en shaman "shocket ihjel" 3 fiender som har 4000hp hadde dette kostet 10500 mana, og hadde tatt over 2 minutter. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 det med at shamans har en svakhet med mana er jo bare tull...på test serveren har jo shamanen min 5900 mana mens de fleste paladins lander på rundt en 3600-4000 mana. Uhm.. Det han mente med at shammy har liten manapool er at spellsene er IKKE mana effektive. sluker mana som bare det. Og på Twilights hammer så er det overflod av Alliancer syns jeg. Hver gang jeg prøver å angripe 2 stk allies, så stikker de av og henter 10 stk til for å hjelpe. sånn er det stort sett. ja men det spiller jo liten rolle ....5900 mana er mer enn nok til å shocke ihjel 2-3 fiender..... Skulle en shaman "shocket ihjel" 3 fiender som har 4000hp hadde dette kostet 10500 mana, og hadde tatt over 2 minutter. går jo ikke ann å spamme shocks uansett da, men å bruke dem til limiten var det jeg mente. Stakkars Priests som prøver å mana burne meg....prøv å stå rolig uten buffs/shieldet ditt oppe når jeg hamrer løs på deg med windfury og arcanite reaper i mer enn 5 sekunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå