Gå til innhold

Shaman, How the class was created

Anbefalte innlegg

There was once a kid who went to the Blizzard God..

He said,

"I want 2 be an ubar tank?!11", and Blizzard gave him shield and mail

He said,

"lolo I wunt 2 be a maege 2", and Blizzard gave him instant nukes

He said,

"I want to heal", and Blizzard gave him heals

He said,

"but WTF? Druids getz formz so ken i tu plxz?", and Blizzard gave him wolf form

He said,

"OMGLOLOL, my heals r not teh instantz", and Blizzard gave him nature's swift

He said,

"OMG but warriorz r teh hit so hard wit teh weaponz?", And Blizzard gave him Windfury

He said,

"BUT TETZ NO FAIRZ, teh enemyz r having pewerful bufforz?", And Blizzard gave him an instant low mana

cast Purge

He said,

"K BUT I STILL KENT kite 4ever lyk teh OMG?", and Blizzard made the frostshock effect last longer than

the cooldown

So the kid went on killing lowbies, shouting "WTFLOLOL PWND n00Bz0Rs" and using /spit.

After 7 hours of corpse camping, something terrible happened! A bunch of level 60 alliance guys managed

to kill the shaman!

The kid went to the Blizzard God and said,

"OMGWTF, I R TEH DIEDZ BT I DUNT WUNT 2 do teh corpze runzors? i die lyk wtf i shundnt ROFL!"", And Blizzard

gave him a self rez with no sickness

And so the shaman class was born.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke bare bare å være shaman. Shaman er eneste klassen jeg har spilt der jeg har fyllt opp alle action barene både blizzard og cosmos kan tilby. Trenger flere barer og er ganske fortvilet :(

Om det største problemet en shaman har er å ha nok plass på actionbars til alle tinga.... :roll:

Jaja, noe må vi jo ha på hordesia for å ta disse imbadinene.... :roll:

Lenke til kommentar
Er ikke bare bare å være shaman. Shaman er eneste klassen jeg har spilt der jeg har fyllt opp alle action barene både blizzard og cosmos kan tilby. Trenger flere barer og er ganske fortvilet :(

Uff.. Synes skikkelig synd på deg, du har min medfølelse.. :roll:

Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat si at jeg har store problemer med shamans når jeg spiller paladin, men har vel bare tilgode å møte en god en.

Enda morsommere er det vel å møte en når jeg spiller priest. Greit nok at jeg ikke på noen måte kan ta de, men så får da de heller ikke tak i meg... Shaman må vel være den klassen det er enklest å stikke av fra som priest, med unntak av paladins da sikkert.

Lenke til kommentar

har noen klasser problemer med å stikke av fra prester?

vi har jo ingen mov. inhibitors!

eneste er psy scream, men den er det så latterlig lav range på at det ikke nytter når de først har starta å springe...(mind flay funker jo bare i 3 sec uansett så..)

Lenke til kommentar

eneste er psy scream, men den er det så latterlig lav range på at det ikke nytter når de først har starta å springe...(mind flay funker jo bare i 3 sec uansett så..)

Du kan satse på en black out :)

Spamme shadowword pain

Lenke til kommentar

er vel ikke noe problem å stikke av fra prester, men det jeg mente er at det er null problem å stikke av fra en shaman som prest.

Fear han, og kast Shadowword Pain, og begynn å løp. Da vil han sannsynligvis skifte til ghostwolf for å komme etter deg. Når han er innenfor rekkevidde for Dispel Magic, så fjerner du Ghostwolf fra han, og hiver mer Shadowword Pain, og lar det ticke ned liva hans. Siden shockene hans har bare 20yard range, så får han ikke tak i deg. Velger han å stoppe for og mounte, så fearer du bare når han kommer nærme (og dispeller slow effekten av frostshocken hans, som han sannsynligvis vil hive straks han kommer nærme nok), og starter det hele på nytt igjen.. hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...