pegg Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 jeg har et merkelig problem med internettoppkoblinga i mandrake 8.2! når jeg kobler til får jeg meldingen connection failed? men jeg kan likevel surfe og laste ned osv. men hva er de som kan være feil tro? [ Denne Melding var redigert av: pegg på 2002-07-14 04:48 ] Lenke til kommentar
SSM Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Du var litt uspesifikk. Hvor er det du får denne feilmeldinga? Er det browseren som returnerer denne? I tillegg - Hvilken tilkobling har du? ADSL,SDSL,ISDN, modem, radio etc..? Får du ping replies uten merkbar packetloss? Lenke til kommentar
pegg Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 07:38, SSM skrev:Du var litt uspesifikk.Hvor er det du får denne feilmeldinga?Er det browseren som returnerer denne? i mandrake så er det en nettverks wizard som skal gjøre det enklest mulig å konfigurere internett og nettverk, jeg har brukt denne til å sette opp isdn oppkoblinga mi. jeg får denne feilmeldinga i network monitorings vinduet som kommer opp når jeg går på internett. browseren funker ok jeg kan surfe og laste ned programmer osv Quote: I tillegg - Hvilken tilkobling har du?ADSL,SDSL,ISDN, modem, radio etc..? det er ISDN sammen med et tiscali abb Quote: Får du ping replies uten merkbar packetloss? ehh?? dette forsto jeg desverre ikke helt. jeg er ganske ny i linux. [ Denne Melding var redigert av: pegg på 2002-07-14 17:43 ] Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 ja jeg har samme saken på pouteren min. når jeg har installert rh 7.2 og går får å skjekke nettet så er det ingen tinger som er oppe, selv om hvor mye data som å gått igjenom den.. har det bøgset på mdk 8.2 oxo men det er ingen ting å bry seg om.. ..og du har ikke noe ping tap på det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå