tørrfisk Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Fikk 2 mailer fra PSdata om at min hendvendelse er motatt, (2 forskjellige referansenummer) Også sto det i emnefeltet : Deutsche Buerger trauen sich nicht , som betyr tyske borgere stoler ikke på dem selv.. Dette var ganske merkelig, kan noen forklare hva som er tilfelle her? Den ene mailen var fra [email protected] og den andre fra [email protected], begge meldingene var identiske med unntak fra nummeret. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 bare spam tenker jeg... har fått en del mail ifra norske nettsteder med utnelansk skrift i det siste jeg også... bryr meg ikke om dem... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har fått fra NRK ,statoil , Tv2 og en del andre og, men de sto på engelsk og disse mailene sto på norsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Å fake avsenderadresse er jo null problem. (Å sende mail til kompiser som bruker telenor, fra [email protected] osv ) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Åja, det forklarer saken! Men har aldri vært plaga med det før, og jeg har fått en god del spam oppigjennom årene Hvordan faker man adresse da? Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 I innstillingene i epost programmet, kan du stille hvilken adresse mailen skal "komme fra" når du sender. Hvorfor er det sånn egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Åja, det forklarer saken!Men har aldri vært plaga med det før, og jeg har fått en god del spam oppigjennom årene Hvordan faker man adresse da? Har bare med hvilke headers som blir sendt ut når mailen blir sendt Lenke til kommentar
ogge Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277537 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Nå har jeg fått det møkkaviruset 52 meldinger fra statoil! Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Er det ikke sånn at man kan sjekke X-Sender eller noe i mailen for om den er faka eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå