sletter bruker Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) a Endret 3. november 2008 av sletter bruker Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Blåser mye på Rennesøy eller? Bildene var veldig fine de. Det første ser litt falskt ut på grunn av at vannet blir litt for lyst rundt treet. Men så er ikke jeg foto-ekspert da. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Utrolig flotte motiv. Meget godt gjennomført etterarbeid. Eneste jeg kan trekke ned på er vinkelen i første bildet. Du holder kamera i vanlig hodehøyde, noe som gir et litt kjedelig bilde (for mye av den kjedelige bakken mellom deg og treet). I nummer to ser du mer nedenfra og opp på treet, som gjør at det står mot himmelen mer. I bildet en så er du litt for langt ifra treet, og ser for mye ned på det om du skjønner. Bildet nummer to var helt fantastisk. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Bra bilder, enkelt og greit. Kunne foresten godt tenkt meg å se et alternativ av bilde 1. Har en mistanke om a det ville gjort seg veldig godt i svart hvitt, i en croppa utgave, i liggende format. Råmaterialet har du. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Nydelige bilder mann, liker spesielt fargepaletten, og så sinnsykt bra saturation på nr 2. Muligens crop nr 1 litt øverst og nederst. Endret 28. mai 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Likte bilde nummer 2 der de mørke skyene "samler" seg rundt treet..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå