Eikeland Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Er Suzuki FZ noe å satse på? Jeg har ikke mye peiling, men må ha meg noe å kjøre på.. Max 15000,- Er det nok ? Takker for alle innlegg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Suzuki FZ er like mye verdt som da jeg gikk på do her istad. Altså det har ingen verdi. For all del, ikke kjøp deg det. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tror nok 15000 var i aller høyeste laget. Men fz er vel mer viss du vil ha en moped på gøy som ikke er så dyrt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Suzuki FZ er like mye verdt som da jeg gikk på do her istad. Altså det har ingen verdi. For all del, ikke kjøp deg det. Når du kjører inn i en "veiblokk" i 60km/t så sier det seg selv at sykkelen får gjennomgå. Det er ikke store mopeden vi snakker om. Klag på deg selv. EDIT: tenker på dette: Det letteste hadde vært og skrota FZ`en. Kjøpte en for litt siden, han sa den gikk i 70, my ass, jeg tok den en tur ned bakken, for 100m nedover, gassen i bånn, og kjørte den rett i en støtte blokk for veien, som veier et par 100kg vel.. Det ble ikke noe igjen av driten, ikke noe igjen av meg heller, kjørte i T-skjorte og shorts. Gikk ganske bra da, over 60. Endret 16. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) jaja, kanskje deres meninger.. jeg syns den er helt konge å kjøre.. riktignok kanskje litt stygg.. men den er vel litt fancy?? kjøp den.. selv om Fredrikrb skrota den, var det jo han som kræsja.. den er såpass letthåndterlig at man skal klare å unngå det! veier jo kanskje 50-60 kg Endret 16. mai 2005 av minialeks Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Var ikke fredrikrb som skrota den. FZ er "stil", blodtrim den og kjør som fy! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hurra for folk som klarer å forstå hva de leser. Det var Stian_A som herpa sykkelen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fredrik er i klage humør ? Jeg har aldri klaga på FZ-en , det var jeg som kjørte den veggen - ja. Men det er jo ikke akkuart en stor verdi i den da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Vel, da kan du forklare meg hvorfor en FZ ikke er verdt noe, om den er i god stand. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Var ikke fredrikrb som skrota den. FZ er "stil", blodtrim den og kjør som fy! Du har skjønt det. FZ er stil! Synes det er gøy med slike mopeder. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Det er ikke mange som vil ha en FZ, de er dårlige sykler, og de er dårlige motorer. Ferdig med denne diskusjon Endret 16. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jepp, når man har dårlige argumenter avslutter man ofte diskusjonen selv. Prat for deg selv, FZ rocker. (Om man lar være å kløne den inn i en veiblokk, slik som enkelte gjør) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Min mening er at det ikke er noe og satse på. Er ikke sikker på om Fredrik har hatt en Fz engang.. hehe Endret 17. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du kjørte den likevel inn i en vegg da. Godt gjort, gutten min. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Vær nå vennlig å enten holde en høflig tone her fredrikrb og Stian_A eller la vær å post her. Trådstarter har spurt et seriøst spørsmål og jeg forventer at dere holder en like seriøs tone tilbake med gode argumenter. mvh. Moderator Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Bare for å svare på det, Simen. Tingen var at jeg mente grunnene til Stian_A for å mene sykkelen er noe drit var litt svake. Man kræsjer ikke en bil og mener den var dårlig. Sykkelen er helt ok, om man ser på størrelse og slikt. Tar man godt vare på den er den like god som noen annen tilsvarende sykkel. Fredrik. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Men viss du har tenkt å bruke optil 15000 på moped, så regner eg med du vil ha noe skikkelig, tror ikke fz er noe for deg da, med mindre du har veldig lyst på en slik en da. Har selv lyst på fz Lenke til kommentar
TDK Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det er ikke mange som vil ha en FZ, de er dårlige sykler, og de er dårlige motorer. Ferdig med denne diskusjon FZ er jo en billig moped med god kvalitet både på motor og selve sykkelen! Gå for FZ du, men en FZ til 15k burde være i gull og med diamantimplantater... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Digger FZ selv, og har planer om å kjøpe en. Men du bør ikke kjøpe en til 15k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå