Jeez Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Hehe, når du sier avvenning, tenker eg med en gang Anonyme HW.no-forum-brukere. Har vore medlem ei stund nå, men syns eg senser ei uheldig utvikling, mer "dårlige poster". Å ha lagd en FAQ til de mest stillte spørsmåla her hadde jo om mulig vore en god idè? Ehm, er off-topic her, har ca èn daglig kikk innom en times tid der eg prøver å sope opp til informasjon om ting eg ikkje visste.. liker hw.no! Jeez Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Er ikke "alle" hekta på forumet da? =) Ligger på mer eller mindre 24/7 jeg da! :smile: Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Har denne siden som startside og er vel innom 15-20 ganger hver dag for å sjekke om det er noe nytt å lese! Faktisk så er det første gangen jeg er på nå i dag! (er så fyllesyk og tørst)!!! Har sendt Pia mi på ferie ei uke, så i går måtte jeg ha et lite møte med Bache Gabrielsen. Hva f...n jeg har jo ikke spilt noe enda i dag............... Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Tror hw.no admin gir oss slike åndelige avhengige impulser(slags dop). Håper bare noen av oss blir normal igjen, så vi får saken til retten. Må ta knekken på den åndelige lederen. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Faktisk så er det første gangen jeg er på nå i dag! (er så fyllesyk og tørst)!!!Har sendt Pia mi på ferie ei uke, så i går måtte jeg ha et lite møte med Bache Gabrielsen. Hva f...n jeg har jo ikke spilt noe enda i dag............... Ja, ja bare pass på at det ikke går i nedover-Bache. Skål Bache, skulle gjerne joina han akkurat nå. Men, har du ikke, så har du ikke. Føler du deg sånn? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg er inne på hw.no og overklokking.no 5-10 ganger hver dag for å sjekke om det er nye nyheter. Sjekker også forumet hver dag Men er mest aktiv i helgene med å engasjere meg og svare på poster som er interessante. Andre sider jeg er avhengige av: IT-Avisen.no VG.no lokale nyheter Ellers, sjekker jeg hver bidige dag om det er kommet nye drivere og bios-oppdateringer til alt jeg har i maskina. Synd å bli så avhengig, er blitt rene skjære PC-holikeren (eller kalles det nerd :???: ). Sveinl. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvor mange av dere går så langt tilbake som til den gamle versjonen av forumet? Det gjør jeg, og jeg har sittet ca 3timer hver dag, på dette forumet siden jeg regisrerte meg! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hei Jeez! Finst ein faq på faq.hardware.no men,den er ikkje offesielt lansert endå.. Hei Killer_DT! Følgte med på delhpi versjonen. Er online 8timer pr. dag. Noen fredagar fra 08.00-15.00 og 23.00-09.00 Er skjelden online i helgene.. Får ikkje abstinenser å være vekke i lenger perioder.. Btw,Anders prøvde å kutte ut hardware.no men,greide det ikkje... Lenke til kommentar
pine Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hei, jeg er pine og jeg er hwforumholiker [ Denne Melding var redigert av: pine på 2002-07-15 17:07 ] Lenke til kommentar
sete Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 jeg er på hardware.no og overklokking.no hver dag, det er d første jeg gjør hver dag not exactly! Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Feilpostet. Hører hjemme i tilbakemeldinger, og flyttes. særlig pga. MEGET hyggelig lesestoff... :wink: -moddis yummy- Lenke til kommentar
ALeithe Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 hw.no sluker penger fra meg i internettregning! Jeg MÅ! bare sjekke trykket hele tiden... :? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg liker ikke designet pä overklokking.no og jeg syns sida er ganske "newbie" rettet sä jeg holder meg mest til hardware.no! Den beste sida av alle! Mä bare sjekk forumet hele tida siden man kan läre sä mye! :wink: :wink: :wink: :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå