Gå til innhold

Hardware dot no er som dop

Anbefalte innlegg

Hehe, når du sier avvenning, tenker eg med en gang Anonyme HW.no-forum-brukere. Har vore medlem ei stund nå, men syns eg senser ei uheldig utvikling, mer "dårlige poster". Å ha lagd en FAQ til de mest stillte spørsmåla her hadde jo om mulig vore en god idè?

Ehm, er off-topic her, har ca èn daglig kikk innom en times tid der eg prøver å sope opp til informasjon om ting eg ikkje visste.. liker hw.no!

Jeez

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har denne siden som startside og er vel innom 15-20 ganger hver dag for å sjekke om det er noe nytt å lese!

Faktisk så er det første gangen jeg er på nå i dag! (er så fyllesyk og tørst)!!!

Har sendt Pia mi på ferie ei uke, så i går måtte jeg ha et lite møte med Bache Gabrielsen. Hva f...n jeg har jo ikke spilt noe enda i dag...............

Lenke til kommentar

Quote:

Faktisk så er det første gangen jeg er på nå i dag! (er så fyllesyk og tørst)!!!

Har sendt Pia mi på ferie ei uke, så i går måtte jeg ha et lite møte med Bache Gabrielsen. Hva f...n jeg har jo ikke spilt noe enda i dag...............

Ja, ja bare pass på at det ikke går i nedover-Bache. Skål Bache, skulle gjerne joina han akkurat nå. Men, har du ikke, så har du ikke.

Føler du deg sånn? rotate.gif

Lenke til kommentar

Jeg er inne på hw.no og overklokking.no 5-10 ganger hver dag for å sjekke om det er nye nyheter.

Sjekker også forumet hver dag :grin: Men er mest aktiv i helgene med å engasjere meg og svare på poster som er interessante.

Andre sider jeg er avhengige av:

IT-Avisen.no

VG.no

lokale nyheter

Ellers, sjekker jeg hver bidige dag om det er kommet nye drivere og bios-oppdateringer til alt jeg har i maskina.

Synd å bli så avhengig, er blitt rene skjære PC-holikeren :grin: (eller kalles det nerd :???: ).

Sveinl.

Lenke til kommentar

Hei Jeez!

Finst ein faq på faq.hardware.no men,den er ikkje offesielt lansert endå..

Hei Killer_DT!

Følgte med på delhpi versjonen.

Er online 8timer pr. dag.

Noen fredagar fra 08.00-15.00 og 23.00-09.00

Er skjelden online i helgene..

Får ikkje abstinenser å være vekke i lenger perioder..

Btw,Anders prøvde å kutte ut hardware.no men,greide det ikkje...

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke designet pä overklokking.no og jeg syns sida er ganske "newbie" rettet sä jeg holder meg mest til hardware.no! Den beste sida av alle! Mä bare sjekk forumet hele tida siden man kan läre sä mye! :wink: :wink: :wink: :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...