Gå til innhold

Hardware dot no er som dop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Veslemøy!

Desverre (:???:) er jeg også helt avhengig av forum.hardware.no. :grin:

Er vel innom kanskje 10-20 ganger i døgnet. Men det er helt forskjellig fra dag til dag og hvor mye jeg har å gjøre.

Klokka er nå 0441 og jeg burde ha lagt meg for lengst, men sitter i stedet opp på forumet og internett. Nerd! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-14 04:39, amd_guru skrev:

Se på no filmer da!

Så nettopp Jalla! Jalla! :smile: dn var drit rå!!

Tenkte at jg fikk ta mg en tur innom her før jg krøp i seng jg oxo :smile:

sprøtt! Den filmen så jeg i går da jeg ba om å få en eller annen anbefaling DVD spiller. Det ble Power DVD. Funket som bare det.

"Jalla! Jalla! er en vanvittig bra film. Det var akkurat den filmen jeg skulle se, da spørsmålet mitt om DVD player kom. Jeg må som fotograf ta av meg hatten for teamet bak denne filmen. Jeg gir filmen terningkast 6. Jeg tror veldig mange kjente seg igjen her. Glem relgion, de "flata" den totalt ut. Gamlegubben var tøff med "magan" men, han skjønte gutten sin. Fin berte svensken fant, selv om hun egentlig er fra Israel, og ikke Libanon. Så du øynene hennes?

ANBEFALES På STERKESTE!

[ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-07-14 05:48 ]

Lenke til kommentar

Tror jeg har greid meg uten HW.No-forumet i en ukesperiode to eller tre ganger siden jeg registrerte meg. (Men det har vært perioder jeg har vært totalt uten nett.) Og noen perioder er man her mindre enn andre... Men nå som forumet har blitt brukbart igjen, er det bare knall! (Må få meg bredbånd snart. Om noen bare kunne fått igang utbygging her...)

Lenke til kommentar

er totalt hekta på hw.no forumet.....

Noen dager kan jeg sjekke forumet 5 til 25 ganger i minuttet !!!! (overdriver faktisk ikke)

Men som dere ser svarer jeg sjelden på meldinger....

Jeg er for lat og slapp til det.... =)

HW.no er livet !!!! Henger meg hvis det blir lagt ned....

Lenke til kommentar
Quote:

GeCcO skrev (2002-07-14 21:44):

jeg er på internett ca. 16-18 timer i døgnet, og oppdatere ca. hvert 5.min hw-forumet

Eg og er inne på forumet mye, Men skal snart på ferie, GeCcO bruker du ikke frames versjonen av forumet, Er mye enklere å følge med på ting som du har svart på.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...