Mycooler Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Ja jeg har et Aopen maxi tower og så har jeg 6 vifter med dem som ligger in strømmforsjyninga:)Og da har jeg temp på MB på 27 og CPU 30.Men nå må jeg kjøre orginalt for at min PC skal fungere furnufti etter min mening da:) :smile:HVA GJØR JEG?? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 CPU på 30 grader, og du er ikke fornøyd? Er ikke det ganske lavt da? Skaff deg noen 120mm vifter. Det burde løse problemet. Eller vannkjøling. Lenke til kommentar
agjell Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 hva mener du med: Quote: Men nå må jeg kjøre orginalt for at min PC skal fungere furnufti etter min mening da:) Er det støyen du tenker på: Monter en motstand på 12V kabelen så viftene går saktere. Vet ikke hvor stor motstanden bør være, men det vet noen andre her. Har du for liten strømforsyning til å drive alt: Kjøp deg større strømforsyning eller gi meg adressa di så kan jeg sende deg en gammel AT PSU mot at du betaler portoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå