radivx Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Bug = Feil i programmet, ble vel brukt fordi insekter el. noe #"%¤ opp de gamle beistene av noen PCer. Betyr bare at programmet inneholder noen feil som hindrer brukeren i å få utnytte programmet slik det var ment. Og veldig alvorlige feil kan gjøre programmet ubrukelig. Test derfor også simulatoren din, bytt den ut med en eldre/nyere versjon. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Er det riper i programmet eller kan det være problemer med selve spillet? Prøver heller med en annen joystick eller ved å innstallere spillet på nytt, hvis det hjelper da... Hva tror du da? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Innprogrammerte feil med selve spillet. Riper i CDen tviler jeg på vil ha ett slikt resultat. Om reinstallasjon av programmet fungerer, vil jeg tro det er en eller annen form for konflikt i systemet som har gjort at det ikke virker, kanskje en fil var skadet (kan bli skadet om de skrives/leses fra når strømmen går etc., eller om maskinen fryser) Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Så jeg bør altså innstallere spillet på nytt da altså? Har litt vanskeligheter for å tro at det er noe galt med spillet når feilen kun gjelder for joystick! Vil heller tro at det er i joysticken problemet sitter i... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 om du kan lande med piltastene... da er det nok joystick instillingene, el. selve joysticken. Bruk kontrollpanel i Windows og se om den virker skikkelig der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå