Freddy203 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei! Mitt første innlegg: ) Jeg har en 14' Musling 92 modell, med 30HK Yamaha 92 modell. Har noen spørsmål rettet til dere som har peiling. 1. Styrekonsoll er på høyre siden av båten, uten vindskjerm. Jeg skulle gjerne ha montert vindskjerm på båten, og lurer på om det letteste er å kjøpe plexiglass å montere på? 2. Det er kommet en del riper, noen ganske dype også, på båtens lakk. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg burde gjøre før jeg polerer den? Male på nytt? Sparkle med glassfiber? Noen råd? 3. Er det mulig å montere elstart på en 92 modell Yamaha motor? I så fall er dette vanskelig om du har litt greie på elektronikk? Og pris? Takk for alle svar:-) Lenke til kommentar
above Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) 1: Det letteste er om du får båten din til en glassmaker til avtalt tid for at de kan skreddersy en vindskjerm til deg i plexiglass eller at du selv lager til et dashbord som den skal stå på og deretter monterer glass.. 2: Litt mindre riper pusser du ned med pussepapir egnet for glassfiber som du får kjøpe i båtforetninger. Dypere spr fyller du i med sparkel og de som er enda dypere fyller du i med glassfiber, glassfibernetting eller hva det kalles, pusser over og maler eventuelt pånytt. 3: Det tror jeg blir et litt større kapittel. Mvh meg Endret 15. mai 2005 av xZoPpY Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 3. Er det mulig å montere elstart på en 92 modell Yamaha motor? I så fall er dette vanskelig om du har litt greie på elektronikk? Og pris? høyr med en Yamaha forhandler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå