Gå til innhold

Nordlys? Aliens! over mitt hus?

nree

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder en knapp på at det kan være lyskastere. Var ute i går rundt midnatt hvor jeg så noe liknende som du kan beskrive, bare dette var lys som kom fra bakken. Disco lys fra kraftige lyskastere. De produserer hvite rundinger som er store når de treffer skyene og beveger seg fort.

Lenke til kommentar
Jeg holder en knapp på at det kan være lyskastere. Var ute i går rundt midnatt hvor jeg så noe liknende som du kan beskrive, bare dette var lys som kom fra bakken. Disco lys fra kraftige lyskastere. De produserer hvite rundinger som er store når de treffer skyene og beveger seg fort.

Jepp, det jeg mente istad. De kan se ut som det goggen90 beskriver her.

Jeg holder en knapp på Gef som igjen holder en knapp på muligheten for at det var en lyskaster.

Lenke til kommentar

Mulig at det kan være en lyskaster som har reflektert seg i noe? Glass, metall e.l.?

Edit: Goggen90: Du kan sende inn til Illustrert vitenskap, kanskje du får et svar der.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

YES, jeg så det! Det er noen uker siden. Det blinket i et mønster, blå\lilla farge. Var ute å tittet med kikkert. Kunne ligne på Flere dioder som blinket i et 8-tall eller en runding. Siden jeg ikke høre fra noen andre som hadde sett dette, var jeg rimelig sikker på at det bare var en værballong med dioder elns.

EDIT: Mor, far og meg så på dette samtidig. Virkelig skummelt!

EDIT2: Legger ved et bilde på hvordan det så ut. Det blinket ett og ett lys, i den rekkefølgen de røde pilene angir. Rekkefølgen var av og til tilfeldig. Er sikker på at dette ikke var lyskastere som ble reflektert av ett eller annet iom. jeg så på det gjennmo kikkert. Lyset blinket hvit\lilla\blått samtidig, men med litt rødt av og til.

post-63-1116287129_thumb.jpg

Endret av dD.
Lenke til kommentar
Se bildet jeg la ved.. Sett gjennom kikkert. Sikker på at det ikke er drikkevannet eller annet jeg har fått i meg, i og med at andre har sett det samme..:p

dem hadde ikke drukket samme vannet da? :p

neida... jeg må si det er ganske intresant å lese på slike ting som ufoer osv,

jeg har lenge hatt interessen av det...

min store drøm er å se noe slik som goggen90 og dD. har sett

å en liten meldig til alle som tviler på UFOer og aliens: hvorfor skal vi være de eneste med inteligent liv i rommet? jeg er sikker på at det finnes liv der ute!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...