Bruker-33331 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har trådstarters familie forveksla noen rare sopper med en lovelig sopp? Eller bare overtrøtt? Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Lurer på om det går noen svære kraftledninger over huset til trådstarteren? Nei, ikkje noe kraftledninger her! Alt er i jorda unntatt telefon, men den går ikkje over huset! Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 er nok hos deeg det erno galt.. her er det ikke noe lyse firkanter og eg og bur meste på bryne! Hvor bor du da? Dette var rett over huset vårt! Jeg bor rett med stadioen (BryneFk) vist du vet hvor de er! bor der med ams.. og vet hvor bryne stadion er ok! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Nordlys er vel som skyer, og kan bli til mange forskjellinge former. om jeg ikke tar feil Endret 16. mai 2005 av chs89 Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nordlys er vel som skyer, og kan bli til mange forskjellinge former.om jeg ikke tar feil Enig, Nordlys der jo partikler, og da kan de jo også ''flyte'' fritt. Men det med hvite lys var litt underlig. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det er 17 mai 3 dager etter du så lysene, Independence Day 2! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det var vel bare noen aliens som var ute på rekognisering for å finne et fint sted å lande for å utforske jorda litt, om et parr dager står dem bak i hagen din eller kanskje det var noen russ som lekte med noe form for lys Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Lynkuler Lynkuler flyr som bare faaaan, så det tviler jeg på. Mener å huske at de kan dukke opp, *poff* just like that, Og hvis det nå var overskyet ville ikke trådstarter ha sett nordlyset. Goggen90, kan du fortelle om værforholdene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Anyways, nordlyset er i konstant bevegelse når det er veldig sterkt. Dette kan få stjernene til å synes å bevege seg også. En annen mulighet er lys fra biler, byen, fly o.l. som blir reflektert i atmosfæren og ned igjen (da i skrå vinkel såklart) så det vil se ut som lys som flyr rundt rett over der akkurat du står. Dette er den vanligste forklaringa på "flyvende lys"-UFO'er. Det er som at du ikke kan kjøre fra eller helt inntil regnbuen, for det er bare en refleksjon i lufta som beveger seg etter hvor du står. Endret 16. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Ikk millitærgreier her", da tror jeg virkelig du bør begynne å se mer ut gutt.. 1) Bryne er over innflyvingsområdet til Sola flyplass 2) Sola er og en militær flyplass 3) Sola er og en NATO flybase.. Det kommer mye interresant flyvene derfra til tider Det som og er mulig er rett og slett at det er vann/fuktighet elns som blir belyst av nordlyset.. men når det igjen er sagt, jeg har bodd på jæren i 17 år og aldri sett nordlys der... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har bare sett Nordlys en gang her og det var rett etter jul, men det var svake greier. Men det er jo mye rart som lys kan reflekteres i ved stadion som metall, lyskastere, biler og spessielt det der glassmester huset. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sikker på at det ikke var en sånn lyskaster som mange utesteder har? Hender de pleier å ha en stor lyskaster som lyser rett opp i himmelen, og man ser prikker som danser rundt. Har hvertfall det her nede, dog den blir ikke brukt så veldig ofte. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Høres tøft ut. Hvor lenge holdt det på? Skulle ha tatt fram et kamera. Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har bodd på jæren i 17 år og aldri sett nordlys der... Jeg har bodd 15 og har aldrig sett noe lignende før! Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Lynkuler Lynkuler flyr som bare faaaan, så det tviler jeg på. Mener å huske at de kan dukke opp, *poff* just like that, Og hvis det nå var overskyet ville ikke trådstarter ha sett nordlyset. Goggen90, kan du fortelle om værforholdene? De var lett overskyet og opphold og mørkt! Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Høres tøft ut. Hvor lenge holdt det på? Skulle ha tatt fram et kamera. Jeg tok bilde med speilrefleksen til fatteren men vet ikkje om de kom med for de gikk ganske fort frem og tilbake til stunder!! Vet ikkje hvor lenge de holdt på men jeg gikk og la meg! De var IKKJE tøft! holt på å drite i buksa! Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Sikker på at det ikke var en sånn lyskaster som mange utesteder har? Hender de pleier å ha en stor lyskaster som lyser rett opp i himmelen, og man ser prikker som danser rundt. Har hvertfall det her nede, dog den blir ikke brukt så veldig ofte. De var vertfall ingen lyskaster! Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Har bare sett Nordlys en gang her og det var rett etter jul, men det var svake greier. Men det er jo mye rart som lys kan reflekteres i ved stadion som metall, lyskastere, biler og spessielt det der glassmester huset. Hvor bor du? De glassmester huset ligger liksom under meg så jeg tror de skal vere ganske vanskelig at de reflekteres bort til meg i de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå