FleshEater Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei, sjønner ikke hva som forgår. Det første som sjedde i dag var at jeg bøyde meg ned for å loote et eller annet dødt som lå på bakken. Da ville ikke characteren min stå opp igjenn. Deretter disconnecta serveren meg. Deretter når jeg skulle inn å spille igjenn så var alle characterene mine borte. (alle to). (jeg måtte åsså velge ny realm før jeg merket at characterene mine var borte, valge samme realmen som sist.) Lenke til kommentar
værdama Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 de er ikke borte.. det er en bug skjer meg stadig vekk jeg tok en reboot så funka det som fisk i smør Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Har faktisk merket MANGE bugs i det siste i wow... Som f.eks når jeg skal i XR å levere inn en quest. Så er den gule prikken på kartet som viser hvor fyren jeg skal levere inn questen til er. Pluss at spørsmålstegnet er borte, det som skal være over hodet hans.... Lenke til kommentar
værdama Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hmm, den har jeg ikke merket. har du rapotert den? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 det står du ble "medlem" av forumet her i dag, hvordan kan du da ha 2xx meldinger? sikkert bug her også Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 det står du ble "medlem" av forumet her i dag, hvordan kan du da ha 2xx meldinger? sikkert bug her også Gjør det? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 det står du ble "medlem" av forumet her i dag, hvordan kan du da ha 2xx meldinger? sikkert bug her også 6/6 2004? Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 .. hæ? er det den 6/6 2004 nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Skjedde med meg også i starten. Start en ny char. og send en ticket til GM. Var det som måtte til for å få min spiller tilbake Leife edit Endret 18. mai 2005 av Slettet-QqZexW9o Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Duden min var borte i nesten to dager, etter akkurat samme symptom som trådstarter hadde, alle forsvant og dukket ikke opp før etter to dager. da var jeg sint da..men jeg meldte det ikke, bare starta en ny en... Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tror han så på personens lokale tid. Hehe må innrømme at jeg også ble litt lurt etter at han sa det. Tilbake til saken, kanskje noen burde melde det, så slepp flere og få det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå