eiD Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Black Mirror Project Du er ikke nødt til å starte på bar bakke for å få et spesielt kabinett. Her fremhever vi forumbrukeren Tabaqui sin casemod; Black Mirror Project. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 må si jeg er mektig imponert over hvor nøyaktig og fin han har vert i finishen på dette prosjektet! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det her var kjempebra! Ble i skikkelig moddehumør jeg nå... Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 konge me like , keep up the good work! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Gratulerer med en egen artikkel av casemoden din dette var en av de kabinettene som virkelig fortjente å få en egen en Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Virkelig fint det kabinettet. Eneste jeg ikke liker er de litt mange skruene på frontplaten. Ellers utrolig nice Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Pent men ville det ikke vert vensentligt bedre kjøling med en dyseløsnig direkte på "ribba" til NB og GPU? Lenke til kommentar
sssh Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Denne likte jeg Vært i utenandstjeneste? Så noe på et av bildene som ga meg et hint... Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Denne likte jeg Vært i utenandstjeneste? Så noe på et av bildene som ga meg et hint... Hehe, skulle også til å spørre om det samme. INGKP KFOR? Lignet fælt på mine egne krest. Forøvrig ett nydelig resultat du fikk. Pent synes jeg. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Takker alle sammen. Moro og se at det ble liv i prosjektet igjen. Eneste jeg ikke liker er de litt mange skruene på frontplaten. Hehe. Jeg synes de er kule. Godt at ikke alle har lik smak. De hadde blitt kjedelig det. men ville det ikke vert vensentligt bedre kjøling med en dyseløsnig direkte på "ribba" til NB og GPU? Meget mulig. Jeg er absolutt ingen vannkjølingsguru, så dette var i grunn et pilotprosjekt. Grunnen til at jeg har valgt å ikke lage flere dyseblokker er at pumpen ikke er av de aller kraftigste, og jeg tror det hadde laget et ganske stort flow-problem. Denne maskinen ble i utgangspunktet laget for å være stillegående, ikke for å klokke best mulig. Vært i utenandstjeneste? Så noe på et av bildene som ga meg et hint... Stemmer nok det. Jobbet som Medic i KFOR VI/ KFOR VII Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Du burde være stolt Du fikk jo faktisk et acryl kabbis til å se pent ut.. Endret 19. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du burde være stolt Du fikk jo faktisk et acryl kabbis til å se pent ut.. ja, og ikke bare litt fint, j'vlig fint. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dette er en av de beste moddene eg har sett! Grattis Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 MEGET BRA!!! Utruli flott gjennomført! Stå på! Lenke til kommentar
kutrix Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 du DEWEN!! Detta kabbet ble helt RÅTT!!! mye credd fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå