Sveini89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jeg har ett skjermkort jeg fikk med i min komplett data.. dette kortet finner jeg ikke igjenn nogen pc butikker og etter en lang leting på google fant jeg ett bilder av det heh og jeg lurte på om det er nye vifter til dette kortet... den vifte som følgte med bråker sykt mye .... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 tror denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302946&cks=PRL passe bra... Du kunne også letet litt etter passv kjøling. da vil du få et absolutt stille skjermkort... Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 kjøper den jeg da... nå er jeg så lei av bråk i pcen Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hmm, jeg byttet nettop vekk mit slik kort mot en minidisc fjernkontroll. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 er det mulig å finne ut tempraturen på dette? med noen slags programmer eller noe? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 er det mulig å finne ut tempraturen på dette? med noen slags programmer eller noe? Nei, har ikkje sensor. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Originalkjøleren på det kortet er en stor vits. Greier ikke å holde standar hastighet en varm sommerdag. Gå for den AC NV1 kjøleren, hadde den selv på mitt FX5700 kort og er kjemperfornøyd, noe han som overtok kortet fremdeles er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå