Gå til innhold

Netthandelen.no er latterlig!

Anbefalte innlegg

Aldri kjøpt no derifra, men har fått julegave fra noen som tydeligvis har handlet der.. Elektrisk pepperkvern som ikke funket helt bra...

Har fulgt med der i 2 dager nå og det er jo nesten ingenting der som går for under den prisen man finner dem i butikken... Latterlig..

Med frakt og eks.gebyr er det jo latterlig dyrt...

Hvorfor i alle dager handler folk der egentlig, er det spenning/hekta elns, eller er det fordi folk trur dem får det veldig billig?

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handlet der et par ganger, kjøpte bla annet et mini anlegg fra AEG til 300kr, og en espresso maskin til 151kr. Begge deler er jeg svært fornøyd med. Har også flere venner og kollegaer som handler og de er også fornøyde med produktene man får kjøpt der. Men de selger også mye dritt..

Lenke til kommentar

Er du der til visse tider eller sitter du der hele døgnet for å finne til den prisen, for jeg klarer ikke å se at noe av elektrisk går så lavt...

Og det er klart, merkevarene dems er jo kvalitet.. Kenwood og aeg... men noe som jeg f.eks tviler litt på er det claetronic merket...

Høres ut som Clarion rip-off..

Lenke til kommentar

Jeg kjenner personer som har kjøpt alt fra vaffeljern til sjakkspill der. Da det var mange ferre brukere var det lettere å få ting til en god pris, men siden antall brukere øker, så blir det større konkurranse om varene.

Kvalitéten kan variere veldig.

Lenke til kommentar

Ok, så helga er rett og slett en veldig dårlig tid å være der...

Altfor mange som følger med...

Men likevel, det burde da vært en maxpris på endel av varene, for man får veldig lite/mangelfull info om varene (Kvalitet, varenummer etc for å sjekke prisene ellers i verden)

De jeg har funnet så selger netthandelen som sagt varene til overpris...

Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår er hvorfor folk betaler normalpris og gjerne mer for objekter på denne auksjonen. Jeg ville maks betalt 50 - 70€ normalpris, for jeg vet at det sannsynligvis kommer nye auksjoner.

Edit: det er selvsagt ikke alle som betaler så mye.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...