Gjest Yoshi Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Savner virkelig mangetallige, proffesjonelle tester av hodesett på norske forbrukersider. Endret 8. mars 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen med makt over dette som har lyst til å uttale seg? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hva med å lage en stor artikkel om hodetelefoner hvor dere kan teste masse headsett? Eller hva med en stor skjermkorttest, hvor dere tester masse CPUer? Måtte bare kommentere det, da jeg bruker headsett om hodetelefoner med mic. AtW Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Pff... greit da. Som det gramatiske mennesket jeg er, lar jeg med rettes. Hvilket ord er riktig å bruke da? Hodetelefoner/ørepropper? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Pff... greit da. Som det gramatiske mennesket jeg er, lar jeg med rettes. Hvilket ord er riktig å bruke da? Hodetelefoner/ørepropper? Jeg bruker ihvertfall hodetelefoner evt øreklokker. Selv om navnene egentlig er litt ulogiske, utifra navnet skulle man jo tro at hodetelefoner hadde mic også... AtW Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja, kanskje vi skulle sende inn til språkrådet, sammen med ønske om et norsk ord for rollerblades, så man kan skille rulleskøyter og rollerblades på norsk også. Trenger virkelig en sånn test for å se hva de profesionelle synes om Koss PortaPro og hvor vidt det finnes et bedre hodesett til en rimelig penge. Trenger også tips til et sted man kan kjøpe stereoovergang fra miniminijack til minijack! Har Asono 250f og er litt desp Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bumper denne tråden med en etterspørsel om flere tester av hodesett. For en stund tilbake hadde dere en "stortest" hvor dere testet seks hodesett. Nå har det kommet flere modeller, som kanskje også burde testes? Uansett hvor mye jeg googler etter tester av hodesett, er det vanskelig å finne noe relevant. Det nest beste blir å lese erfaringer i prisguiden, men de er ofte veldig delte og forvirrende, da de ikke er testet av proffesjonelle(hint, hint). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ein test at headset hadde vært fint ja. Med Koss, Sennheiser, AGK, Beyerdynamic og eit par andre i prisklassen 500-1000 kroner. Har sett utallige emner i Audio-kategorien der folk spør etter headset. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ein test at headset hadde vært fint ja. Med Koss, Sennheiser, AGK, Beyerdynamic og eit par andre i prisklassen 500-1000 kroner. Har sett utallige emner i Audio-kategorien der folk spør etter headset. 5720976[/snapback] Skullcandy er også et merke som kommer med noen lekre hodesett på det norske markedet nå. Har googlet nettet over etter tester, men lite å finne. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja, Skullcandy er nytt på vårt marked, dårlig med testar å finne. Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Vi stiller gladelig med beyerdynamic til test... Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Når en først skal ha en stortest bør en ha med alle de mindre omdiskuterte produsentene innen området også, som f.eks. Philips, Technics, Pansonic, JVC, Trust og ikke bare "luksusmerkene" som Beyerdynamic, Sennheiser, Koss og AKG. Anklager ikke noen for noe, men synes at alle merker bør ha minst èn representant i den eventuelle testen, så sant de ønsker å stille opp med et eksemplar. (Hvis de har et produkt i den prisklassen så klart) Topp idè å lage en slik test, veldig mange har nytte av det og veldig mange spør om det. (stiller med glede opp som tester hvis det er det det står på ) Håper Hardware.no leser denne posten og har anledning til å gjøre noe utav dette. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei, Vi hadde en test av hodesett i november. I tillegg kan jeg informere om at det kommer en ny samletest om ikke så lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei, Vi hadde en test av hodesett i november. I tillegg kan jeg informere om at det kommer en ny samletest om ikke så lang tid. 5941901[/snapback] Hurra! Håper den er litt større enn den forrige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå