ehs5 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) På et random nettverk. For å si det sånn. Helt i begynnelsen av episoden står det "Season Finale". Sikkert en annen sesong, vet ikke hvilken, dog. Selvfølgelig slettet jeg det. :/ Endret 8. desember 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hva heter sangen på begynnelsen av episode 20 eller 21 husker ikke helt hvem episode av de det var men er i hvertfall i sesong 1 når Lionel Luther stenger en fabrikk så mange mister jobben sin? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Sesong 1 episode 20 eller 21 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hva heter sangen på begynnelsen av episode 20 eller 21 husker ikke helt hvem episode av de det var men er i hvertfall i sesong 1 når Lionel Luther stenger en fabrikk så mange mister jobben sin? 5293690[/snapback] Her finner du sikker ut hva sangen het, på den siden står det hvilken sang som blir spilt i vær episode Lenke til kommentar
KrissO Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Jeg sendte TV Norge en mail i sommer og da sa de at sesong fem kommer våren 2006. Men dere sier at første episode allerede har blitt sendt ? Hvorfor blir det ikke da sendt noen episoder de to neste mandagene ? Endret 22. desember 2005 av KrissO Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 KrissO, en del av oss her inne laser nok ned episodene fra nettet så fort de går på TV i USA. Og der er sesong 5 i full gang allerede Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) TVNorge.noSendetid: Smallville er tilbake med sesong 5 søndag 8. januar kl. 17.00 Endret 23. desember 2005 av Christer1 Lenke til kommentar
KrissO Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 KrissO, en del av oss her inne laser nok ned episodene fra nettet så fort de går på TV i USA. Og der er sesong 5 i full gang allerede 5323450[/snapback] Jeg er nok en av dem, har sett samtlige episoder. Lexmas var konge Nei er nok bare nysjerrig, liker å holde meg oppdatert =) Thanks Christer1, ser ut som TV Norge ikke blir liggende så langt bak alikevel =) Lenke til kommentar
loqron Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Smallville går bare rundt og rundt grøten synes jeg. Lurer på når Clark kommer til og fortelle hele sannheten, hun har jo begynt og studere "Metor shower" Kanskje han ikke sier det i det hele tatt... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Mulig teori: Vel, noen skal vel bli tatt livet av denne sesongen. Mulig så er det Lana som ryker, så vi ikke får dette spørsmåltegnet vandrende rundt Når du mener grøt, altså, hva mener du serien går rundt egentlig? Selv kunne jeg tenkt meg at de drar serien så langt ut at vi får litt følelser mellom Lois og Clark. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Mulig teori: Vel, noen skal vel bli tatt livet av denne sesongen. Mulig så er det Lana som ryker, så vi ikke får dette spørsmåltegnet vandrende rundt Når du mener grøt, altså, hva mener du serien går rundt egentlig? Selv kunne jeg tenkt meg at de drar serien så langt ut at vi får litt følelser mellom Lois og Clark. 5444159[/snapback] en vil dø,men det er tvilsomt at det er Lana da det vil stride med all Supermann materiale og historie som er laget. Mer naturlig er det å anta at Lionel og/eller Jonathan vil dø. Angående om Clark forteller hemmeligheten: han gjør det i episode 100. Han tar henne med til "Fortress of solitude" Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Interessant Dotten. Den nederste spoileren var jeg ikke klar over, men får vel heise flagget den dagen den episoden kommer:) Når det har blitt sagt at noen nær han kommer til å dø, da tenkte vel jeg mer på en som han bryr seg om. Lionel er jo ikke akkurat hans bestevenn, men det er vel mulig. Noen som vet begge foreldrene til Clark er i livet i selve superman serien? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Interessant Dotten.Den nederste spoileren var jeg ikke klar over, men får vel heise flagget den dagen den episoden kommer:) Når det har blitt sagt at noen nær han kommer til å dø, da tenkte vel jeg mer på en som han bryr seg om. Lionel er jo ikke akkurat hans bestevenn, men det er vel mulig. Noen som vet begge foreldrene til Clark er i livet i selve superman serien? 5444793[/snapback] De lever i serien, men faren er død i filmen. Jeg vil anbefale www.kryptonsite.com som er den ultimate Smallville siden. Der er det bøtter og spann med spoilers Produsentene har hintet frempå at det ikke kun blir ett dødsfall Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Interessant Dotten.Den nederste spoileren var jeg ikke klar over, men får vel heise flagget den dagen den episoden kommer:) Når det har blitt sagt at noen nær han kommer til å dø, da tenkte vel jeg mer på en som han bryr seg om. Lionel er jo ikke akkurat hans bestevenn, men det er vel mulig. Noen som vet begge foreldrene til Clark er i livet i selve superman serien? 5444793[/snapback] Episode 100 går 26 januar i USA. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Noen som har sett ep 100 av Smallville, herigud den var bra. For oss Superman fans var dette akkurat det vi forventet oss. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Fikk helt grøssninger. Den begynner såå perfekt, men selvfølgelig går ALT til helvete. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ble ferdig med episode 100 nå. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Noen som har sett ep 100 av Smallville, herigud den var bra. For oss Superman fans var dette akkurat det vi forventet oss. 5508368[/snapback] Den må jeg laste ned gleder meg... Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Ble ferdig med episode 100 nå. 5510228[/snapback] Så den i går Endret 28. januar 2006 av enuR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå