AndersT2 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det kan være stor sannsynlighet for at sesong 5 blir den siste for "Smallville" (faen også). Grunnen skal være at Warner Bros. ikke tror folk vil kunne forholde seg til to stykker som spiller Clark Kent. Så de satser alt på den kommende "Superman Returns", dermed skal det være over og ut for "Smallville". Dette var i hvertfall deler av ryktene som kom ut i fra Warner Bros. når den nye filmen var klar til å starte innspillingen tidligere i år. Og siden den kommer til sommeren. Men jeg håper at WB prøver å føre serien videre, selv om "dumme" amerikanere kanskje blir litt forvirret. Men så pleier 5-6 sesonger å være så lenge TV-serier varer. Etter den tiden blir som regel hovedrolle innehaverene lei av rollene, manus blir dårligere, og folk begynner å bli lei. Selv om en del serier varer lenger, og andre kortere. Ta foreksempel serien "Third Watch" (Den tredje vakten) den hadde sine beste episoder i sesong 5 og 6, men var seertallet allerede sunket, og kanselleringen var klar. Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Gleder meg som en unge til sesong 5. Håper vi får se Clark lære seg å fly Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vel, hvis du har sett siste episode av sesong 4 (vet ikke om den har gått på TVNorge enda). Så ser du at han startet "byggingen" av Fortress of Solitude, og det er der han blir "Supermann". Hvis du har sett filmen fra 1978, så går han til FOS, og flyr tilbake. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Så langt så har jo fansider lagt ut episodeguide til Sesong 6, selv om 6.sesong har fått noe info enda. Smallville er jo populær i USA, så det skal nok endel til før det liksom setter en strek over denne superman greia. Etter det jeg har lest så vil Clark lære seg å bruke styrken sin på nye måter. Ellers så har vi ikke hørt noe om superbreath og flyving enda. Endret 27. juli 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Vel, hvis du har sett siste episode av sesong 4 (vet ikke om den har gått på TVNorge enda). Så ser du at han startet "byggingen" av Fortress of Solitude, og det er der han blir "Supermann". Hvis du har sett filmen fra 1978, så går han til FOS, og flyr tilbake. ''byggingen'' ? Det fjellet han havna på? Er det der han har det hemmelige stedet sitt? Skjønte ikke helt hvorfor han havna der. Heheh, mener jeg har sett filmene men må være lenge siden, så husker ikke akkurat så mye. Men den ekte faren til Clark virker litt slem. :S Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Clark ble jo sendt til jorda for å erobre ifølge faren's beskjeder, sønnen går jo imot sin fars vilje, og det takler vel kanskje ikke vår kjære far. Vi har jo sett Jor-El på jorden tidligere i hans liv iløpet av sesong 3 engang, han virket ikke akkurat så slem da. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Vel, hvis du har sett siste episode av sesong 4 (vet ikke om den har gått på TVNorge enda). Så ser du at han startet "byggingen" av Fortress of Solitude, og det er der han blir "Supermann". Hvis du har sett filmen fra 1978, så går han til FOS, og flyr tilbake. Hvem har startet noe bygging i siste episode av sesong 4? Eneste bygging jeg så må vel være riving av hus, grunnet meteorregnet. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Clark ble jo sendt til jorda for å erobre ifølge faren's beskjeder, sønnen går jo imot sin fars vilje, og det takler vel kanskje ikke vår kjære far. Vi har jo sett Jor-El på jorden tidligere i hans liv iløpet av sesong 3 engang, han virket ikke akkurat så slem da. Hmm ja virker sånn.. Kan han ikke snakke med den ekte faren og moren igjennom det hemmelige stedet sitt? Mener å huske det. Husker ikke at vi har sett han i sesong 3. Hmmm.. Men første episode av sesong 4 husker jeg hvert fall at Jor-El kom tilbake som Clark Kent etter at Clark hadde vært i ''hulen'' i 3 måneder. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 JA, det kommer definetivt en sesong 5; kanskje også 6 og 7, men ALT avhenger av seertallene. Fin side: www.kryptonsite.com ; spesielt forumet er bra. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hehe, må få rope ut min glede og hengivenhet til smallville jeg også da;) Har vært trofast seer helt siden det startet, og er enda ikke lei. Noen som gleder seg til i morra eller Jeg sier bare 506 :D Lenke til kommentar
loqron Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hehe, må få rope ut min glede og hengivenhet til smallville jeg også da;) Har vært trofast seer helt siden det startet, og er enda ikke lei. Noen som gleder seg til i morra eller Jeg sier bare 506 :D 5102555[/snapback] Hvor blir episode 9 av sessong 5 av ? Har smallville tatt en pause eller ? Har gått 2 uker nå Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Neste episode sendes 8. desember i statene. så blir det en pause. http://www.tv.com/smallville/show/1718/epi...e.html&season=5 Endret 1. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Neste episode i USA heter "Lexmas" og skal spares til juleaften:) Ellers så kan jeg fortelle TVnorge ska begynne å sende sesong 5 av Smallville 22.50 19.Desember 2005! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) --Reklame for kommersiell side fjernet av moderator-- Ref retningslinjene; https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#6 Endret 4. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvordan fungerer det med tekst? Blir teksten inkludert i filmen, eller er noe annet muffens? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Sesong 5 kommer på TVNorge den 19 Desember klokka 22.50.. :D:D Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Sesong 5 har kommet Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hmmm... på amerikanske tv-kanaler ja...... men har ikke kommet på TvNorge ennå. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Kan noen si meg hva Smallville - The new beginning er for noe? Skjønner ingenting, sesong 5 episode 1 står det, men den heter da Arrival? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Aldri hørt om det. Mulig at det er selve tittelen for sesongen. Hvor fant du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå