pr0xy H4xx0r Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hørt rykter om at det kommer ein sesong av smallville, er det sant? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Mine kilder (les: google), sier ja. Så da håper man at det stemmer. Hvis ikke blir jeg skuffa. :/ Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Mine kilder (les: google), sier ja. Så da håper man at det stemmer. Hvis ikke blir jeg skuffa. :/ me too, har alle sesongene, mangler bare den siste episoden av sesong 4 som kommer 16 mai Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 da er sesong 4 ferdig, det sto jo "To Be Continued" så kommer sikkert ny sesong ja, har hørt at det kanskje kommer ein sesong 6 og, håper no på det Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 da er sesong 4 ferdig, det sto jo "To Be Continued" så kommer sikkert ny sesong ja, har hørt at det kanskje kommer ein sesong 6 og, håper no på det Varte den 90 min som det står på www.kryptonsite.com? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 da er sesong 4 ferdig, det sto jo "To Be Continued" så kommer sikkert ny sesong ja, har hørt at det kanskje kommer ein sesong 6 og, håper no på det Varte den 90 min som det står på www.kryptonsite.com? nei den varte i 50min Lenke til kommentar
loqron Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Sesson 5 skal komme ja Smallville er jo en genial serie, noen som vet når sessong 5 kommer Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Also known as: Smallville: Superman the Early Years (Promotional Title in the UK.) Smallville: Beginnings (Title of the show when WB reairs early season episodes on a separate night) Mlady Superman (Czech - DVD) Aventuras do Superboy (Brazil) First Aired October 2001 Status Returning Series (Renewed - new episode Fall 2005) Running Time 60 min Country United States Currently Appears Wednesday 8:00 PM Network WB kommer til høsten Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Seff så kommer det en ny sesong. Har allerede hørt rykter om at en hovedperson dør i løpet av de 10 første episodene av sesong 5. Kilde KryptonSite Gleder meg sjukt til neste sesong. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ... Du bør vurdere å redigere vekk det der, eller skrive *** SPOILER *** øverst i innlegget eller noe. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Seff så kommer det en ny sesong. Har allerede hørt rykter om at en hovedperson dør i løpet av de 10 første episodene av sesong 5. Kilde KryptonSite Gleder meg sjukt til neste sesong. Kunna no faen spart deg for den da............................ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Seff så kommer det en ny sesong. Har allerede hørt rykter om at en hovedperson dør i løpet av de 10 første episodene av sesong 5. Kilde KryptonSite Gleder meg sjukt til neste sesong. Kunna no faen spart deg for den da............................ Ops! Nå tenkte ikke jeg på det. Men som sakt det er jo ikke sikkert, jeg sa "rykte". Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gleder meg i alle fall til Sesong 5. Blir spennende å se hva som skjer fremover, er hekta på denne serien og lost. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kristin Kreuk har i hvertfall bundet seg til 5 sesonger, så det burde komme en sesong til ^^ Lenke til kommentar
kokoslass Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg digger Smallville og håper de kjapper seg med sesong 5. Sjekk denne siden og meld dere inn i forumet det trenger å bli livnet litt opp der. http://smallville.andyweb.net Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Seff så kommer det en ny sesong. Har allerede hørt rykter om at en hovedperson dør i løpet av de 10 første episodene av sesong 5. Kilde KryptonSite Gleder meg sjukt til neste sesong. Kunna no faen spart deg for den da............................ Ops! Nå tenkte ikke jeg på det. Men som sakt det er jo ikke sikkert, jeg sa "rykte". Jeg skal prøve å glemme det Lenke til kommentar
loqron Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg digger Smallville og håper de kjapper seg med sesong 5. Sjekk denne siden og meld dere inn i forumet det trenger å bli livnet litt opp der. http://smallville.andyweb.net Det forumet der har tatt kvelden Tror det er en admin som styrer det forumet man han har ikke bært aktiv siden Feb 11, 2005 :!: Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Selvfølgelig gjorde vi opptak av siste episode i denne sesongen, og SELVFØLGELIG var slutten borte!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå