Mattlakk Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei, er en gjeng på 4/5 som driver og filmer trampoline, har laget masse filmer, driver på hjemmeside nå... Også trenger jeg navn på "klanen" Noen som kan komme med no bra ? Krav: Ikke "trampolineGutta" Må være kult:P Må være no nytt, ikke ta et navn du veit finns fra før! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 The Tramps? Overtramp? Tramp&Line (hvis dere får med en jente) Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 The Tramps? Overtramp? Tramp&Line (hvis dere får med en jente) Overtramps var jo fet da Link til sia?? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hva med: De superkule trampolinehopperne som hopper kjempe høyt = DSTHSHKH, eller WeJump HoppeLoppeMoppe Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Skal lage den.. Har ikke lagt den ut ! Skal sende pm til deg jeg.. hehe;) Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Skal lage den.. Har ikke lagt den ut ! Skal sende pm til deg jeg.. hehe;) Takker Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 The tramps er bare rått da. Legg ut link etterhvert, hvis det ikke er for mye slit. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 The Humpers Så kan dere spille på sex, og dra damer i samme slengen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Haha. The Humpers :!: Jeg syns Tramp&Line var kult. Få med ei jente, som heter helst Line Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva med: Air Hunters eller kanskje: Trampoline Fighters Trampoline er digg: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 The Humpers Så kan dere spille på sex, og dra damer i samme slengen The Humpers Hadde vært kult hvis dere fikk med ei som heter Line ja. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ey! Send meg PM oxo da! Pliis? Takker Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Men et forslag.. Er det noen her som er gode / passe gode på Trampoline, og som har et kamera? Tar gjerne med flere på Teamet ! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tar gjerne med flere på Teamet ! Jesus Christ! Skjønte det var en baktanke med skaiten. øøh. Prøv med TrampoHampoDon'tGotALifO. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Nei seriøst.. kom bare på det.. Trenger ikke ha med dere jeg:P Bare tenkte det var litt gøy! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Nyhet! Trampoline filmen er fullført, driver å jobber med siste del på hjemmesiden nuh! Men må få DreamWeaver igjen.. Hvis ikke noen veit om et gratis program til å mekke hjemmesider i ? Er ikke god på Koding, så må være et program hvor du Ser siden som i Dreamweaver... Siden har fått navnet http://www.overtramps.moo.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå