phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei, vet dette er litt feilpostet, men det er tross alt her det er mest sannsynlig at jeg finner brukere som kan noe om dette emnet. jeg vurderer kjøpe meg et tegnebrett, men har ikke peiling på det.. så er ute etter og høre andre folk sine erfaringer. visst dere titter i signaturen min så har jeg startet en annen tråd om dette på en mer riktig plass, men den får lite oppmerksomhet. takker for alle svar. Lenke til kommentar
andm Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Folk har spurt om dette flere ganger i andre tråder de siste ukene. Bare let litt, og se om du blir litt klokere. Det er sikker Volito som blir anbefalt i 500-kronersklassen og Graphire som blir anbefalt i 1000-kronersklassen ... Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 ja har du sett, prøvd og søke før men søkte ikke i denne avdelinga så fant ikke så mye vettig. det er de to der jeg står mellom, lurer på om graphire er verdt prisforskjellen? Begge er vel samme størrekse tipper jeg, A6, virker litt lite da, men man venner seg vel til det. har også tittet litt på trust sin løsning, her får man jo en mye størreflate for penga, men den er vel til gjendgjeld litt dårligere.. vanskelig og bli klok på dette! Lenke til kommentar
andm Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jepp, slik var det når jeg skulle kjøpe tegnebrett også. Det ble til slutt Volito på grunn av prisen. Siden begge har liten tegneflate, kanskje du skal sammenligne oppløsningen? Graphire har tilsynelatende høyere oppløsning på tegneflaten enn Volito. Kanskje dette er verdt å ta i betraktning i forhold til prisen? Selv uten å ha prøvd Graphire, har jeg lyst å anbefale dette tegnebrett fremfor Volito. Jeg har opplevd en del problemer med Volito-brettet mitt, og jeg har måttet gi opp med å bruke det nå. Den Trust-modellen hadde jo overraskende stor flate i forhold til prisen. Litt for stor kanskje? Det må være på bekostning av noe annet ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå