Gerber Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei, Jeg er på utkikk etter et sted i Oslo-området hvor jeg kan få hevet bilen og lett kan jobbe under den. Finnes vel en del slike steder i Sverige tror jeg. Mener også at jeg har sett noe slikt i Trondheim, men har ikke klart å finne noe i Oslo. Noen her som vet om det finnes slikt sted? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Om du har sett dette i Trondgeim vil jeg gjerne vite hvor. Så det i oslo en gang på en bensinstasjon på storo. Men det er 8 år siden. ikke vært der siden. Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Om du har sett dette i Trondgeim vil jeg gjerne vite hvor. Er ikke akkurat en kløpper på stedsnavn i Trondheim, men mener at jeg så dette ved en Shell stasjon som ligger på høyre side av omkjøringsveien om du kommer fra Oslo. Tror det er en mcDonalds og Bunnpris like ved også. Mulig jeg tar feil også Skal sjekke ut om det er noe på Storo. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Taker, time pris? ved biltilsynet i trondheim ,ved avkjøringen til fossegrenda. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Statoil Bjerke (ved Bjerkebanen) har G.D.S.-hall. Statoil på Storo har jeg ikke besøkt på mange år, så jeg vet ikke om de har hallen lenger. Endret 15. mai 2005 av Mr D Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Statoil Bjerke (ved Bjerkebanen) har G.D.S.-hall.Statoil på Storo har jeg ikke besøkt på mange år, så jeg vet ikke om de har hallen lenger. Takker! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Og hva koster det? Sist jeg var på Statoil Bjerke tror jeg prisen var ca 100,- pr time. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Heiser de den opp for deg også eller må en ha greie på det også...? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er løftebukker med en enkel bruksanvisning på. En knapp for opp og en knapp for ned. Skulle du trenge hjelp, så kan du spørre de ansatte på stasjonen eller så hender det at folk i hallen hjelper hverandre. Lenke til kommentar
runett Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå er hallene på Bjerke borte også... Noen som vet om andre haller i Oslo området? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvis du er under 25 kan du bli medlem i Osloungdommens Motorklubb på Haugenstua. Koster mellom 100 og 500 i året, avhengig av alder. Da får du tilgang til oppvarmet og godt utstyrt verksted. www.motorklubben.com Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Statoil Moss har service hall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå