aspic Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Uglo (såg ut som ei ugle) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kalt ene lærern vår for "gjennom døra" du kan tenke deg hvordan hun så ut Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen i klassen min kaller den ene lærenen for hoppegåsa. Hun "hopper" nemlig når hun går. Se for dere en bokhylle. Du står på en side, og på den andre siden ser du et hode stikke opp med jevne mellomrom, i takt med fottrinnene. - Slik går hun. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Uglo (såg ut som ei ugle) Eg og hadde ei som vi kalte for uglo, ho blei mobba ut fra skulen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 En lærer på gamle skolen kalte vi "Blodil Hengemyr" Hun heter egentlig Bodil Myr Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hai Busemannen, sitter å pirker seg i nasen mens vi har time..=(Ekkelt som faen.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg går i 8 nå ,men fra 3-5 hadde vi en gammel lerer i 6 klasse når vi fikk ny lærer bestemte vi gutta i klassen at alle som sa navnet hans (Gunnar) Skulle få tre slag i armen så den dag i dag når vi preiker om han eller noe så kaller vi han, Han vi ikke snakker om. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Geografilæreren vår heter tjelle, så vi kaller han tjellebassen (uttales kjellebassen) hehe... Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bruker for det meste etternavn på lærerne, siden de er spesielle.. Men, vi har Barte Bjørg, siden hun har bart som kan minne om en viss diktator... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bruker for det meste etternavn på lærerne, siden de er spesielle.. Men, vi har Barte Bjørg, siden hun har bart som kan minne om en viss diktator... Hvem diktator? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bruker for det meste etternavn på lærerne, siden de er spesielle.. Men, vi har Barte Bjørg, siden hun har bart som kan minne om en viss diktator... Hvem diktator? Sikkert sadam Lenke til kommentar
Pecas Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noldus - fordi det var morsomt Ullsokk - fordi det liknet etternavnet hennes Ulla-Bulla - Bulla rimer på Ulla Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 vi hadde en kalte hun for pokahontas hun var utlening hadde svart mittskill også ble hun kalrt gardina vordi så ut som håret hennes var 2 gardinger som dekket øynene hah Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Har en lærer med genfeil, han har bare to fingre på den ene hånda. Litt slemt å gi han kallenavn for det, men vi kallern for Kloa eller Klypa Endret 20. november 2007 av Futtlur Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dette må være et av de mest ikke-morsomme emnene jeg har kommet over ever fordi dette bare er kallenavn på lærere internt i vennegjengen når læreren ikke er tilstede. Det må jo være kallenavn på en lærer som man faktisk kaller læreren for. Ellers så har man jo alltid kallenavn på lærere. Alle har det. Men vi kalte fysikklæreren våres for Babe. Dette er en lærer som har bart, skjegg og er veldig maskulin av seg. Opphavet til kallenavnet er at de to første bokstavene i etternavnet hans er BA, og de to første bokstavene i fornavnet hans er BE, så på timeplanen står det BABE når vi skal ha han som lærer. Han følte seg ikke plaget av å bli kalt det han heller. Forøvrig den kuleste, flinkeste, mest pedagogiske læreren jeg noen gang har hatt som virkelig gikk inn for å lære folk om sitt emne. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvis du siktet til mitt innlegg, så kaller vi han faktisk for kloa eller klypa når vi snakker til han. Han har såpass med selvtillit og selvironi Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 hadde en vikar med 3 fingere hun kalte vi kloa:D lærte å lage sånne kinesiske papirfugler av hun: Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 på gamle skolen hadde vi en vi kalte geitebukken, og nå har vi en vi kaller Trond Viggo Lenke til kommentar
wokka Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 ein norsk lærar på skulen som blir kalt "Oblix" mange likheitstrekk med den ekte i Astrix og Olbix Kalla historie læraren vår for BONK, ganske vimsete Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det eneste kallenavnet jeg kan huske er at vi brukte å kalle en lærer for "Furu", men det var bare fordi han het Harald Furu, genial samfunnsfag lærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå