Laffe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Osama, Langhals og pokkelrygg Lenke til kommentar
V_B Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Artig tråd =) Ronkereide (ringereide) ; sier vel sitt. Pæra : Hodeformen. Onkel P (ole petter) ; Tjah, hvor enn det kom ifra. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Han het Rolf, vi kalte han Rolle. Hayoooo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det gikk for det meste i "Du" og "Hei, kom litt!" Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Vi hadde en lærer på barneskolen som het Anne Marie, så alle kalte henne Annemor. Hun daua forøvrig av både lungekreft og blodpropp.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Husker vi kalte en Gulrotprinsessa. Dere kan vel tenke dere hvorfor Lenke til kommentar
wokka Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hadde ein mattelærar som vi kalla for "hofte-mona". Ho hadde så store hofter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Husker vi kalte en Gulrotprinsessa. Dere kan vel tenke dere hvorfor Tilgi meg, nei, det kan jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Lærer vi hadde i matlaging i 9'ende. Kalte henne pink panther. Trengte bare å nynne melodien, så ble hun "litt" sinna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Minner meg om en lærer vi hadde, som rett og slett i takklet X-files-melodien. Uheldigvis var det på den tiden da folk begynte å få mobiler som støtet polyfoniske ringetoner (og BT). Lenke til kommentar
thoralex Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nuppe Puppe Kaffesuppe Det var da jeg gikk i første på barneskolen. Hun het faktisk Nuppe til fornavn Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ein lærar me har kallar me for drivhus. Grunnen er at det likner på etternamnet hans og at han er skalla. Det eg har blitt fortalt er at "drivhuset har visna bort" elns, og derfor han er skalla. Har også høyrt nokon syngje «Nå er det seint, nå er det tidleg. Månemannen (som er herr Drivhus i denne samanhengjen) bukka djupt og stilig» når han bøyer seg for å plukke opp noko. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 dundra og fleinar, hun ene var feit og han andre så helt sthein ut Lenke til kommentar
07hedhauma Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mine favoritte fra ung. skolen. Torsken (lignet og fråda) Og TNT (Trinnleder N*** T**) Ikke så veldig morsomt, men hva annet skal man gjøre med lærerne :!: Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vi hadde ei kjemi lærer på vgs. Som var litt snedig. Hun var litt rund av seg og gikk alttid i blåe gamle utslitte dongeribukser. Vi kalte henne for DongeriPuddingen. Selvfølgelig når hun ikke var tilstede.. Lenke til kommentar
eflas Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Norsklæreren heter Gudny men vi kaller henne for Unni. Hun er ikke dødeligste kniven i skuffen, når vi kaller henne ved det, spør hun "hvem er denne Unni dere snakker til?", hun trodde forsåvidt også at en tavlesvamp var levende når en eller annen festet en binders med litt hyssing i den og dro den over gulvet... Rett til psykiatrisk sykehus for hennes del Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Torsken (lignet og fråda) OMG. Samme! (selv om jeg aldri kalte han det, og forøvrig ikke syntest han ligna så veldig) I tillegg: Gåsa Storken Reven Den lille brunosten (aka fyrstikken) Den vandrende kalkulatoren Big G Rocco Mange av de nevnte lærerene er utrolig gode lærere, så kallenavnene er bare noe vi elevene har mellom oss, og jeg respekterer mange av mine nåværende (og tidligere) lærere veldig. Så da var det sagt. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har vel aldri kalt lærerne min noe, men min mor derimot fant på navn på hver eneste en så hun skulle huske dem. Det var julenissen, hamburgerbolla og stankelbeinet. Har noen lærere til, men de har ikke moren min møtt enda. Men alle som går i klassen min som hører henne bruke disse navnene vet med en gang hvem hun snakker om selv om hun aldri nevner navn. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Puppen - Hadde bare en pupp. Haha!! Nei uff, den var stygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå