Krankemot Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 "puppis" hun har blitt kalt det i flere år , hun er lav har krøllete hår, og myser over rattet når hun kjører sin wv polo. og hun liker ikke å diskutere med meg, fordi hun altid taper diskusjonenm hun er veldig flink til å skrive opp folk. aner ikke hvorfor hun har blitt kalt det.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Hmm, vi kalte en lærer "måka" han så ut som en måke i ansiktet(øyenbryna)!! Det er den eneste jeg husker nå.. Kommer kanskje tilbake med flere Inlegg 200!! Wee Endret 16. januar 2006 av quakie Lenke til kommentar
reds Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 På min skole har vi "Ingval klingval" i stedet for Ingvald. Han blir også kalt hårballen og dusken på grunn av at han har brysthår hengende ut fra genseren... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) mattelæreren vår får et nytt kallenavn etter hver time nesten, fordi hu surrer no sykt,er dårlig til å forklare og er generellt teit "Gåsa"=hu vralter skikkelig bortover "fangevoktern"= hu trua med å sette meg i mattefengsel(går Gk allmen :!: ) "hoppern"=står i telemarksnedslag når hu skriver på tavla Tysklærern vår="Panser-dama" naturfaglærern="vær-dama"(hu sa det selv, hu snakker bergensk og sto med pekestokk og viste oss på overhead ) Norsklærern="ørkenrotta"(hu er SÅ kjedelig, kjedelig som en ørken...) Engelsklærern="berta"(hu snakker som ei berte) Endret 16. januar 2006 av Spazz Lenke til kommentar
quakie Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 mattelæreren vår får et nytt kallenavn etter hver time nesten, fordi hu surrer no sykt,er dårlig til å forklare og er generellt teit "Gåsa"=hu vralter skikkelig bortover "fangevoktern"= hu trua med å sette meg i mattefengsel(går Gk allmen :!: ) "hoppern"=står i telemarksnedslag når hu skriver på tavla Tysklærern vår="Panser-dama" naturfaglærern="vær-dama"(hu sa det selv, hu snakker bergensk og sto med pekestokk og viste oss på overhead ) Norsklærern="ørkenrotta"(hu er SÅ kjedelig, kjedelig som en ørken...) Engelsklærern="berta"(hu snakker som ei berte) 5448609[/snapback] Hmm går du på Fredrik 2 VGS i Fredrikstad? Noen av de lærerne lignet på noen av de jeg har.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 mattelæreren vår får et nytt kallenavn etter hver time nesten, fordi hu surrer no sykt,er dårlig til å forklare og er generellt teit "Gåsa"=hu vralter skikkelig bortover "fangevoktern"= hu trua med å sette meg i mattefengsel(går Gk allmen :!: ) "hoppern"=står i telemarksnedslag når hu skriver på tavla Tysklærern vår="Panser-dama" naturfaglærern="vær-dama"(hu sa det selv, hu snakker bergensk og sto med pekestokk og viste oss på overhead ) Norsklærern="ørkenrotta"(hu er SÅ kjedelig, kjedelig som en ørken...) Engelsklærern="berta"(hu snakker som ei berte) 5448609[/snapback] Hmm går du på Fredrik 2 VGS i Fredrikstad? Noen av de lærerne lignet på noen av de jeg har.. 5448622[/snapback] Nei, jeg går på Eiker vgs Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 "hoppern"=står i telemarksnedslag når hu skriver på tavla akkuratt som mattelæreren vår ah vi har jo pedo-ola som satt og så inn i dusje da dusja på barneskolen Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 mattelæreren vår får et nytt kallenavn etter hver time nesten, fordi hu surrer no sykt,er dårlig til å forklare og er generellt teit "Gåsa"=hu vralter skikkelig bortover "fangevoktern"= hu trua med å sette meg i mattefengsel(går Gk allmen :!: ) "hoppern"=står i telemarksnedslag når hu skriver på tavla Tysklærern vår="Panser-dama" naturfaglærern="vær-dama"(hu sa det selv, hu snakker bergensk og sto med pekestokk og viste oss på overhead ) Norsklærern="ørkenrotta"(hu er SÅ kjedelig, kjedelig som en ørken...) Engelsklærern="berta"(hu snakker som ei berte) 5448609[/snapback] Hmm går du på Fredrik 2 VGS i Fredrikstad? Noen av de lærerne lignet på noen av de jeg har.. 5448622[/snapback] Nei, jeg går på Eiker vgs 5448690[/snapback] Oki! Noen av lærerne minnet mistenkelig om mine.. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Økonomi læreren vår kaller vi Binga;)...han heter egentlig Bjørn Inge! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kalte en lærer på ungdomskola "jesus" lille my har en lærer blitt kalt. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Miss Piggy (ligna på miss piggy....men har nå visstnok tatt av en god del kg..) Gurkle..(forkortelse for navnet) Vi kalte dog aldri personene ved de navnene her..Brukte bare navnene oss elever imellom.. Lenke til kommentar
§xs§ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Husker ikkje så mangen nå men me hadde vertfall ein som me kalte "Ånden som går". Så vist du ikkje var tett i naso så spørte du ikkje etter hjelp for og sei da på ein fin måte Endret 20. januar 2006 av §xs§ Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Åsånålb -blånåså baklengs (blånese)- fordi nåsån hass e blå, serru Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Har kalt dem både det ene og det andre jeg Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ugla kalles fransklæreren min fordi hun ligner på en har store runde briller og på toppen av alt heter franskboka ugle (og til opplysning så ser ikke klær kjøpt på bikbok bra ut på en lærinne på 60 år. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) *Mimre tilbake til barneskolen* Vi hadde jo Kari Krigsmaskin (norsklærer), Hashi (vaktmester med heftig forbruk av rullings, sigaretter, sigarer og andre ting som kan røykes), Wiggi (formingslærer med parykk), Riggfar (lærer som het riggmor) og sikkert mange mer. Endret 26. januar 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Jan Tha Man, a.k.a. "shaggadelic" (IT-læreren) Gærra (samf.fag) Bosch (Norsk) osv. Endret 26. januar 2006 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 På ungdomskolen hadde vi Ruffe (Rolf) også kalt Ruffe Tåspiss fordi han vippet på tærne. Vi hadde også En som het Kjetil som vi kalte Musa fordi han satt hele dagen og spilte anarcy online med samme nick. PÅ videregående har vi Bjønnild for Bjørn Olav (men ikke si det høyt, da vanker det anmerkninger). Kjent for å være en hard gymlærer. Lins for en som heter Linnløkken til etternavn.Han er kjent for å legge ann en annen lærer. Begge hadde selvsegt ektefeller fra før og Lins var sikkert 20 år eldre (*rykte*). Også hadde vi en økonomilærer vi kalte fangen fordi han hadde søtti inne for skattesvindel. Han var en veldig flink lærer i sitt fag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå