Porsta Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vi har en ekstra lærer som heter Raymond, han ligner så jævelig på Borris i James Bond filmen Golde Eye :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) agnet3 Navnet sier alt Endret 21. mai 2005 av avas_2 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) vi har en som heter Nitter til etternavn, så vi kaller han bare det, og en som heter Reite til etternavn kaller vi bare Reiten... Men jeg personlig kaller Dame-læreren min barte solfrid, fordi hu har bart EDITH: avas_2 , du har for stor avatar.... Endret 21. mai 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Halliken (Dama het Anniken, men det ble halliken) Kvalen (En STOR lærer som var giddalaus Der fuhrer (Fordi han valgte veldig lange turer nesten uten pause på leirskolen) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har ikke kalt læreren min noe , men han har kalt meg Svanen, svann, tjukken , kjekken .. er kamerat med han da, er naboen min lissom.. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) På ungdomsskolen var det ei vi kalte for Leppie da leppene hennes (i ansiktet) ser ut som en kjønnsmoden sjimpanse… Endret 22. mai 2005 av abrj Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vi hadde en lærerinne som vi kalte Gretchen. Hun hadde alltid ekkel kaffe og røykånde. I tillegg så hun ikke ut, hadde ikke peiling på fagene hun underviste i, kom alltid for seint (hvis hun i det hele tatt kom) til timene, og snakket stygt. Hun het forresten Grete Lenke til kommentar
minotir Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Flagger musa. hun het Wenche, men hun hadde bestandig p åseg en svart jakke, mer lignende en poncho som fikk henne til og ligne på ei flagger mus.. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Alkatraz - Føltes litt som et lite fengsel der vi satt... Fomlesen - Sier seg selv? ÆÆgil - (Ved navn Egil).. Dette brukte vi faktisk til han også.. Endret 24. mai 2005 av elindse Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 puppis, <hu har blitt kalt det i"flere generasjoner" aner ikke hvorfor kjevetexas <har også hett det i flere generasjoner fordi han har enormt underbitt og er innmari sint og slem Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 en lærer som het Thore kalte vi Hore En læres som het Mørkeberg kalte vi møkkaberg. en lærer kalte vi Homo-Per. han dro buksa usannsynlig langt opp i ræva og bøyde seg på en mistenkelig måte. en lærer var ofte på gråten fordi vi var en slik slem klasse. hun snakket som om hun hadde svelgt en måse. En lærer som het Ronald kalte vi Donald eller Ronaldo. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Konteiner Kari - Heimkunskaplæreren, hun spiste alle restene som vi ikke orket. Lol Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Konteiner Kari - Heimkunskaplæreren, hun spiste alle restene som vi ikke orket. Lol Nice 1 Konteinerkari, hololol Lenke til kommentar
M-J Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 joppa burugla langbein postmann pat hora høver`n Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Svetti (God og svett pedofil gymlærer) Stango (Var rene skjære gestapo-medlemmet) Black & White (Gikk bare i svarte og hvite klær, til og med bilen var svart ) Lenke til kommentar
Luv Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Vi har ei ganske tjukk lærerinne på skolen. Jeg tror at hun har vondt i hofta.. Hun går som en pingvin, derav navnene "Vagglå" og "Tux".. Så har vi Barte-Sam, Svensken og finskejævel.. Endret 27. mai 2005 av dD. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Husker et par: Fjøla - musikklæreren vår på ungdomsskolen. Hun hadde nesten ikke pupper. Viking-Aud - norsklærer på allmennfag. Gikk alltid i skjørt/kjole, langt, veldig lyst gult/blondt hår, ofte i en stor flette. Svært runde former. Alt som manglet på henne var hatt med horn og sånne metallplater på brystene Helt sikkert flere også, men de kommer jeg ikke på nå. Endret 27. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Norsklærern har blitt kallt for torsk igjennom mange år :!: rett og slett fordi hu ligner på en torsk. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 King Kong! En helt grusom polsk lærer ved navn Kinga. "I dag vi jåbbe med paspator" *Grøsse* Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Mattelæreren vår kalles "Trollkatt". Har ikke en anelse om hvorfor... Og så har jo norlendingen "Kurrante Geir"; fordi han sier "kurrant" i hver eneste setning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå