Grindal Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Drita Full - Engelsklærer som het Brita Huhl Lykkepillekjerringa - Musikklærer som var bestandlig blid, på en falsk måte EDMPD - Mattelæreren min som sier "E Dokke Med På Den?" 20-25 ganger i en mattetime Kaffe-Lars - Drakk en kopp kaffe hver halve time Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ånden som går - Pun på Fantomet og at læreren hadde forferdelig dårlig ånde. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) PuppeLarsHvalRoss! - Het Lars-Erik, hadde pupper og hadde trynet til en hvalross! Endret 27. oktober 2008 av FedoraHelper Lenke til kommentar
ny123 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 haha mange morsomme Noen fra min barneskole- og ungdomsskoletid: Torunn-dorull - vi trodde det rimte i 3. klasse Hans-Berit - han het egentlig Hans Erik Tronny boy - vet ikke hvorfor, noen i klassen kaller han det kommer ikke på fler Lenke til kommentar
Special P Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 mange bra kallenavn her ja. jeg får vel bidra jeg å da: svisko - en smellfeit rynkete og gammel lærer. grimasetrynet - en lærer som lage de dummeste grimasenen hele tiden uten å være klar over det. sexy - den diggeste og mest deilige læreren jeg noen sinne har hatt. og det var vell det jeg kan huske no i farten. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Vi har en lærer vi kaller for Smatteren, siden han smatter sånn. En annen lærer vi har kaller vi bare for Forfatteren, siden han faktisk er forfatter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tyskertøsa - Ei tysk kjerring (som tilfeldigvis ALLTID må si karaterene våre høyt til alle de andre) Smatteren - En lærer som smatter noe jævlig nå han snakker Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jepp, nettopp. Tyskertøsen sier alle karakterene høyt enten folk er syke eller ei, slik at de aldri får sagt imot. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Frode Stappmætt. En diger kar som vandret rundt på rosenborg skole og hjalp vanskeligstilte ungdommer. Arildo. Min kontaktlærer igjennom årene på ungdomsskolen. Hippien. Det var en kar som likte litt freshe klær, han var ikke lærer på vårt trinn så vi refererte til han som "hippien". Det var det jeg kunne komme på Drita Full - Engelsklærer som het Brita Huhl Hahahahaha! Dagens! Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hehe, mye bra. Husker spesielt lærere fra ungdomsskolen hadde mye rare kallenavn. Sløydlæreren jeg hadde het Odd, og var tydelig alkoholisert og det stinket alltid sprit lang vei. Han hadde også ganske kraftig pubmuskel, så det ble til at vi kalte han Sprit-boddy. Etterhvert utviklet dette seg kun til Oddy-Boddy. (vet at det ikke er 2 d'er i body, men det er kun fordi han het odd.) Tysklæreren var alltid veldig nøye med å ta avstand fra zazistene (hun het forøvrig Reidunn) Det endte jo med at en i tyskklassen ikke klarte å holde seg lenger å hilste på henne som "Hitler"-Reidunn, med nydelig tysk akksent, siden hang det navnet ved henne så lenge jeg kunne huske. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå