Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilke kallenavn har du hatt på din lærer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fiskedisken - pga. ånde og etternavn.

Bæsjen - grusom ånde, sier seg selv.

Frøken Tyttebær - assistentlærer som trodde hun hadde mer autoritet i klassen enn læreren. Tok sine egne notater om ulovlighetene vi bedrev i timen, som læreren ikke fikk med seg. Aner ikke hvordan navnet oppsto..

Skorpen - fordi vi en gang gav hun et skrap med en bruskork som fikk henne til å bli rød på hånden. Teit navn i grunn. :p

Olav Kosebamse. Vet ikke hvorfor. xD

Lenke til kommentar
Det eneste kallenavnet jeg kan huske er at vi brukte å kalle en lærer for "Furu", men det var bare fordi han het Harald Furu, genial samfunnsfag lærer.

 

Kanskje vi har vært på samme skole. Men han var engelsklæreren min.

 

Men så ikke ut som noen andre har gått på samme skole som meg.

Fuglehund - jeg vet faktisk ikke navnet hans

Sauen - han hadde masse ullehår på hode

Body Leif- gymlærer med navn Leif

 

jeg vet det er fler, men jeg klarer ikke huske dem akkurat nå

Lenke til kommentar
Vi pleide å kalle den ene læreren vår "Big Noob" siden han var så dårlig med alt som hadde med data å gjøre.

:p

Ein kan like greit kalle dei fleste lærarar for det, då. :p

 

Edit: Skrivefeil. I hvert fall på min skule. Ein lærar hadde skrevet det me skulle jobbe med på tavla, så slo han på PC-en (som var kopla til prosjektor) og skreiv det me skulle gjere i Word i stedet.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

Lærerinna i parallellklassen på ungdomsskolen hadde nok problemer med vanlige, gammeldagse overheader. Hun skulle vise noe på tavla en gang, vha. overhead, men hun la transparenten (overheadarket, eller hva det heter) feil vei, så for å få det riktig vei begynte hun å fysisk snu på hele overheaden. Det e'kke lett.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...