P-in-P Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ja, det har seg slik at jeg så en trailer til en film jeg mente så litt småmorsom ut for en tid siden, men jeg husker ikke hva den het! Jeg er heller ikke sikker på om den har kommet ut enda. Her er noe av det jeg vet/tror jeg vet om den utifra traileren: - Tittelen består av et ord og begynner på Z. - Tror det er adventure film - Det handler om 2 brødre (?) som bor i et stort flott hus og plutselig en dag finner den ene et spill i kjelleren, de begynner å spille det, den ene gutten havner på et felt der han får et kort og på det kortet så står det at han/de blir truffet av en meteor sverm og plutselig kommer det en liten meteoritt gjennom taket. De går da ut på trappa til huset og ser at de er midt i verdensrommet! Det er mulig at jeg husker et par elementer her feil... - Jeg så traileren på Apple sine sider for en tid tilbake, men nå er den ikke der lengre... Noen som utifra denne informasjonen kan si hvilken film jeg snakker om? BTW: Det er nesten så vi kunne startet en slags film quiz her Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 http://www.apple.com/trailers/sony_picture...hura/large.html ? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ååå! Den ser interesang ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Minner meg alt for mye om Jumanji...kansje det har noe med at det er de samme directorene? eller noe? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) JAAA! Der var den Har lett etter den på Apple sine sider, men så den ikke... Edit: Leif... Endret 15. mai 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Minner meg alt for mye om Jumanji...kansje det har noe med at det er de samme directorene? eller noe? Filmene er basert på samme bok, eller to forskjellige bøker med samme forfatter (Chris Van Allsburg) Endret 16. mai 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 når jeg leste beskrivelsen så tenkte jeg: jumanji når jeg så traileren så tenkte jeg: jumanji så på slutten av traileren from the creator of: jumanji kanskje ikke helt orginalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå