Metino Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Fikk et underlig problem i morrest. Vet ikke helt hva dette er, men jeg kan forklare litt av problemet. Jeg satt meg som alle andre dager framfor pcen når jeg sto opp i dag, men i dag var den avslått. Den står normalt på 24/7. Pcen sto veldig lenge i "Detecting IDE drives" den kom seg litt etter hvert, men gikk ufattelig sakte, kom meg aldri så langt at windows boota. Jeg tok ut en harddisk + en cd-rom og slo på igjen og pcen starte normalt. Så tok jeg pcen hjem til foreldrene mine. Jeg starta opp maskinen igjen, alt helt normalt til nå. Jeg satt meg ned for å spille. Kjente ei sånn svidd støvlukt fra PSUen, og det gikk ikke lange tiden før pcen hengte seg helt . Så skulle det restartes, og jeg kom til det stadiet hvor jeg var i morrest hvor alt gikk så tregt igjen. tok ut en til disk og kunne starte normalt igjen. Men kan overhode ikke spille i mer en 30-45 min. Og det er sinnsykt irriterende når jeg ikke gidder å prøve engang å finne ut hva som er galt. Temperaturer ligger ganske så stabile på cpu og gpu. Med dette lurer jeg på om det kan være psuen som harker litt. Trenger seriøs hjelp. Lenke til kommentar
Metino Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 340 watts Chieftec. Ikke så veldig gammel heller. Kanskje litt over 1 år. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) edit , litt mye pils prøv støvsugern ? Endret 15. mai 2005 av LA8464 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå