monkey island Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg sliter med lagg i css. For de som vet hva net_graph er for noe, så viser ikke den noe fps dropp, men står at jeg losser og choker litt Men skjønner ikke hvordan linja kan være problemet når det ikke var det før jeg fikk ny pc. Det som er rart er at det losser og choker i LAN og på stresstesten :S noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Har du sjekket pcen din for spyware? Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 de fleste som spiller cs 1.6 og cs source, bare spiller. De aner ikke hva spyware er i det hele tatt. så maskinene fylles på med spyware, den går tregere og de aner ikke hvorfor. så enig med Azton. "Har du sjekket pcen din for spyware?" Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 har noen spyware program, men vet ikke om de virker. Noen gode tips til hva jeg bør bruke? Vurderer å formatere nå, og er interessert i å finne ut hva jeg bør gjøre for å få en stabil pc. Hvilke sikkerhetsprogrammer jeg bør instalere, og hva jeg bør oppdatere? Er det noe som bør oppdateres til hovedkort i det hele tatt? Jeg har asus A8N-SLI Et annet problem? Kan et lydkort plutsselig streike pga av software. Jeg har et lydkort som plutsselig takket for seg, og jeg håper det ikke er hardware-problemer. har prøvd å instalere driveren på nytt, men hjelper ikke. Kan det være noe virus som fororsaker sånt? Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Spybot seach and destroy! Loss og choke, det kan jo vere servere da! Spill på catch server, er det like gale der. Så hadde eg nok kanskje formatert. Visst ikke Spybot S&D fønker Lenke til kommentar
Mott Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ad-aware se personal er det beste spyware programmet synes jeg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Denne tråden passer ikke i "annet om hardware". Den passer i spilldelen av forumet under "CS-kateogorien. Jeg tror du vil få mye bedre respons om du poster den der. En annen ting er at det nesten er vanskelig å skjønne hva du mener når du blander engelsk og norsk på den måten. (Lagg, net_graph, dropp, loss og choke ??) Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg