øyst1 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei. Jeg er en ganske erfaren mobilbruker. Tidligere har jeg hatt både t610, t630 og sx1. Jeg er for så vidt fornøyd med de allerede nevnte telefonene, men vil denne gangen kjøpe noe med bedre funksjonalitet. Jeg har vurdert Qtek s100. Etter min mening har den tøft design (nesten litt iPod-aktig) og god ytelse. Jeg vil helst ha en kombinert Mobiltelefon/PDA. Mobilen skal helst ikke være så stor som mange PDA'er er. Derfor er s100 det mest aktuelle alternativet nå. Jeg bare lurte på hva deres erfaringer med denne telefonen er? Evt. om det er noen annen Mobiltelefon/PDA dere heller ville anbefale. På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei, Du kan jo sjekke denne tråden. Hvertfall jeg, er svææært fornøyd med den. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 JEG har ivertfall tenkt å kjøpe meg en . Jeg har bare fått testet den i butikken, men har bestemt meg for å kjøpe. Mange gratis programmer Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 vurder behovet ditt først. har du bruk for de funksjonene som den mobilen har så ok. er det bare et blaff... så ikke kast pengene ut vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå