phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 hvilken type kabinett er du ute etter? kabinetter er veldig smak og behag, selv er jeg veldig glad i Coolermaster Cavalier 3, Sort. noe folk sikkert har begynnt og få med seg til nå. Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 et miditower helst! kom med noen anbefalninger(URL/Link) Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Coolermaster Cavalier 3, Sort kabinettet er i sort utgave så ser mye bedre ut en det bildet der. lettere og finne noe visst du oppgir litt mer preferanser, f.eks pris, støy, fjortisfaktor osv.. Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 et fint kabbinett, bare det ikke er helt Fjortiss! Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 ingen som har noen anbefalninger til kabbis for uten om coolermaster? Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 finn ett du liker jeg har sett på nytt kabinett de to siste dagene.. jeg fant mange ganske kule da.. http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp + strømforsyning ;=) Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) dette er et fjortis kabinett hvist det er det du skal ha.. og det er jo ikke helt overstyla heller... Endret 15. mai 2005 av hjemme_kos Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ingen som har noen anbefalninger til kabbis for uten om coolermaster? det er nok bare det perfekte valget. gi oss en maks pris så blir det nok flere valg her. Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 vi kan vell si 500-1000 kr! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Kødder du nå eller? Skal du virkelig ha det mest fjortissaktige kabinettet som finnes? edit : lol@me, kan ikke lese heller Endret 15. mai 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 trenger ikke mer barnevakt..har funnet meg et http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4598 så vis noen skal komme me negative kommentarer,så kan de finne en annen plass å si dem! så bere fakk ya Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 trenger ikke mer barnevakt..har funnet meg et http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4598så vis noen skal komme me negative kommentarer,så kan de finne en annen plass å si dem! så bere fakk ya et fint kabbinett, bare det ikke er helt Fjortiss! selvmotsigelser ute og går? men neida, det viktigste er at du kjøper et kabinett du liker. Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 da er vi enig! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg