mutamata Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jeg kjøpte en moped og den var det ikke blinklys på. så da lurer jeg på om det er påbudt med blinklys på moped. noen som vet? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er ikke påbudt med blinklys, men du må vise at du skal svinge, altså rekke ut armen i den retningen du skal. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvis du har blinklys skal de hvertfall funke. Så hvis du noen gang monterer, og de slutter å funke, kan du bare skru de av igjen, så kjører du lovlig. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Dersom det ikke er blinklys på mopeden, er den sannsynligvis slik orginal. Den er da godkjent uten blinklys, og er lovlig. Er det imidlertid blinklys, men defekte b., er det ikke lovlig. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tok av blinklysa på moppa mi, brukte armen når Blåmann var i nærheten... Fikk bare spørsmål om jeg ga tegn på annen måte siden jeg ikke hadde blinkers på den, svarte ja, å fikk kjøre igjen Hadde kobla noen neonlys til blinklysa i stedet så ville ikke bruke de når blåmann var i nærheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå