JohanP Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 for å tillate at noen fjernstyrer PC'en via "tilkobling til eksternt skrivebord" som finnes i XP ? Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg har Cisco routern og jeg har åpnet for alle porter. Bare tull å måtte drive å styre med porter for hvert eneste program. Har ingen problemer med at alle porter er oppe, bare fryd.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 12:02, alibaba skrev:Jeg har Cisco routern og jeg har åpnet for alle porter. Bare tull å måtte drive å styre med porter for hvert eneste program. Har ingen problemer med at alle porter er oppe, bare fryd.. Jeg har også planer om å åpne alle portene når jeg engang får NGT-adsl! Men jeg skal kjøre Smoothwall firewall på en egen maskin i tilleg. Lenke til kommentar
chma Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 12:02, alibaba skrev:Jeg har Cisco routern og jeg har åpnet for alle porter. Bare tull å måtte drive å styre med porter for hvert eneste program. Har ingen problemer med at alle porter er oppe, bare fryd.. hvis du ikke har brannmur er vel dette litt dummt å gjøre hvis man er opptatt av sikerhet. Det er vel ikke noe styr å åpne en eller ti porter i stedenfor å åpne maskinen sin for alle??? mvh Christian Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Joda, greit nok med å åpne alle portene, men problemet er at jeg har flere maskiner koblet til (flere interne IP adresser). Altså jeg må finne porten som jeg skal route vidre til den ene IP adressen. Lenke til kommentar
element-- Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 port 3389 åpnes for Remote desktop (terminal servicesport) Lenke til kommentar
Gausus Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Har også NGT ADSL. Hvordan åpnet du alle portene på en enkel måte . Det er jo et sant "h.." å gå inn å skrive inn alle porter. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-07-26 17:40, Gausus skrev:Har også NGT ADSL. Hvordan åpnet du alle portene på en enkel måte . Det er jo et sant "h.." å gå inn å skrive inn alle porter. Det lurer jeg og på! er det bare å slette "input filteret"? Lenke til kommentar
xico Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 hvordan kan jeg åpne alle portene på netopia ? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 http://home.no.net/nergis3/ Her finner du alt om NGT sine routere Nergal, sidens forfatter, og andre NGT-brukere finner du også på mIRC: #nextgentel@EFnet... her får du hjelp til det meste.... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg gjentar: "er det bare å slette "input filteret?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå