ddahlez Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg har nettopp fått meg en D500, og lurer på om skyveluken blir løs med tida? Eller er den laget slik at den tåler mye? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Har kjøpt denne også. Og var litt skeptisk over om at den blir løs. Men, tok sjangsen over at den ikke gjør det. Folk jeg har snakket med, som fikk den med en gang den kom. Hos de har den ikke begynt å løsne enda. Så får bare håpe at den ikke gjør det. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Min er 100% slarke fri (fikk den i februar). Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Min er 100% slarke fri (fikk den i februar). Jeg fikk min for en uke siden, og når den er lukket igjen kan jeg bevege skyvetingen litt fra side til side. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Den er visst laget slik at den tåler mye, så skal nok mye til før den blir slarkete... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Min er 100% slarke fri (fikk den i februar). Jeg fikk min for en uke siden, og når den er lukket igjen kan jeg bevege skyvetingen litt fra side til side. Er dette normalt? Jeg syns du bør gå der du kjøpte den, og spør om de kan ordne det. Den gamle Z600'en min ble fort slarkete, og jeg gikk der jeg kjøpte den og han som jobbet der fikset den. Etter det, har det ikke vært noe slark i den Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 De fleste skyveluker på mobiltelefoner blir løse etter en stund, men der er også noen unntak som varer sopass lenge at det er på tide og kjøpe ny Lenke til kommentar
adilittle Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Min er 100% slarke fri (fikk den i februar). Jeg fikk min for en uke siden, og når den er lukket igjen kan jeg bevege skyvetingen litt fra side til side. Er dette normalt? Det samme har skjedd med min.. Hatt akkurat en uke idag.. Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Min er 100% slarke fri (fikk den i februar). Jeg fikk min for en uke siden, og når den er lukket igjen kan jeg bevege skyvetingen litt fra side til side. Er dette normalt? Det samme har skjedd med min.. Hatt akkurat en uke idag.. Liker ikke dette, siden dette er en såpass dyr telefon vurderer jeg å levere den inn på angrefrist, og kjøpe SE k750i. Er k750i bedre enn D500? Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er k750i bedre enn D500? Ja. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Konstruksjonen er bygget på skinner og en magnet lås i hver ende som holder den igjen eller åpen. Litt slark til siden må en regne med, hadde den vært strammere hadde det blitt vanskelig å skive den opp og ned med bare en finger...... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det eneste som jeg har opplevd, 2 ganger siden jeg har kjøpte den i påsken, er at det virker som om skyvingen blir hindret av sand eller noe, den blir plutselig treg og går nesten ikke ann å skyve igjen. Skjedde igjen i dag, men å blåse litt i mellom der skyvingen er så blir telefonen like fin igjen. Så det virker som om det er ikke mye støvet/partikklene som skal til før den kan begynne å bli litt motvillig/hakket i gjenlåsningen.... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Konstruksjonen er bygget på skinner og en magnet lås i hver ende som holder den igjen eller åpen. Litt slark til siden må en regne med, hadde den vært strammere hadde det blitt vanskelig å skive den opp og ned med bare en finger...... Ja, litt slark skal det være. Uten det hadde den ikke vært bevegelig. På min er det absolutt minimalt. Er altså såvidt det er noe bevegelse der. hatt den siden begynnelsen av februar. Lenke til kommentar
Jesing Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Min har blitt helt ubrukelig. Kjøpte den for ca en måned siden, og nå er den så hard å skyve opp og ned at det knapt nok går med én finger. Nå har den til og med begynt å lage en irriterende pipelyd når jeg skal åpne/lukke den. Har den alltid i lomma, kan jo være at støvet derfra gjør det. Men synes fremdeles det er relativt ubrukelig, for hvem har vel ikke telefonen i lomma? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Min har blitt helt ubrukelig. Kjøpte den for ca en måned siden, og nå er den så hard å skyve opp og ned at det knapt nok går med én finger. Nå har den til og med begynt å lage en irriterende pipelyd når jeg skal åpne/lukke den. Har den alltid i lomma, kan jo være at støvet derfra gjør det. Men synes fremdeles det er relativt ubrukelig, for hvem har vel ikke telefonen i lomma? Høres ut som du har fått noe rart inni der. Kjempegod kvalitet på den skyvemekanismen. Eneste feilen jeg har sett ved den er en fyr som hadde sølt saltvann inni der. Den var littegrann hard å skyve på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå