MadRos Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Jeg lurte om hvor/hvilken/Hvormye jeg kunne få tak i en turbo til min 94 mod VW Vento CL, Hva er forskjellen mellom en turbo og kompressor?Hvor får man tak i kompressor? Endret 15. mai 2005 av hproslan Lenke til kommentar
trra Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Disse selger komplette sett, men det koster : http://www.trykladning.dk/turbokit_golf3.htm Grovt sett så er forskjellen på turbo og kompressor er at turboen drives av eksosen mens kompressoren blir drevet med reim. Endret 15. mai 2005 av trra Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Disse selger komplette sett, men det koster : http://www.trykladning.dk/turbokit_golf3.htm Grovt sett så er forskjellen på turbo og kompressor er at turboen drives av eksosen mens kompressoren blir drevet med reim. Ahh, den prisen brenner lomme boka....#¤¤##¤#¤"#¤ så dyrt det var! ahh, jeg tror at jeg vil heller bytte Luftsystem og få meg effekt annlegg . . . Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har bare et lite spørsmål... Når det står effekt, er det da den effekten turbokitet gir, eller den det blir totalt?? En GTi blir vel stort sett levert med over 150 hk (Golf 3-5??) Så det sto: Effekt: 155 hk 210 nm... Mulig et dumt spørsmål, men er kanskje fler som lurer på dette også? Sorry at jeg gikk litt OT, men ville ikke opprette en ny tråd pga et lite spørsmål som dette, og håper hproslan (trådstarter) ikke har alt for mye i mot at jeg spør her... Mvh Pluggen Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har bare et lite spørsmål...Når det står effekt, er det da den effekten turbokitet gir, eller den det blir totalt?? En GTi blir vel stort sett levert med over 150 hk (Golf 3-5??) Så det sto: Effekt: 155 hk 210 nm... Tallene er effekten med turbo. GTi 8v har vel ca 115 hk originalt, 16v 150hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå